پایان کار

(3)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
631

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پایان کار

انتشارات اختران منتشر کرد:
ما در جهانی سرشار از تناقض های فزاینده زندگی می کنیم. پیش روی مان شبح جامعه ای فوق پیشرفته با کامپیوترها و روبوت هایی سایه افکنده که بی وقفه مواهب طبیعت را در مسیر محصولات و خدمات جدید پیچیده هدایت می کند. این ماشین های جدید عصر اطلاعات پاکیزه آرام و با کارایی بی حد و حصری دنیا را با سرانگشتان ما اداره می کنند و به ما چنان قدرتی برای کنترل محیط پیرامون و نیروهای طبیعت بخشیده اند که حتی یک سده پیش نیز قابل تصور نبود....
از سوی دیگر، عدم اشتغال از زمان رکود عظیم دهه ی 1930 به بالاترین سطح خود در جهان رسیده است. اینک بیش از 800 میلیون نفر در سراسر جهان بیکار یا نیمه بیکار هستند. به احتمال قوی این رقم تا سال های نخستین سده ی آینده به شدت افزایش می یابد زیرا میلیون ها نفر تازه وارد به جرگه ی نیروی کار با نیافتن امکان کار و شغل مواجه خواهند شد و انبوه قربانیان انقلاب تکنولوژیک را تشکیل می دهند که در هر بخش و صنعتی از اقتصاد جهانی ماشین ها را با شتاب جایگزین آدمی می کند. میلیون ها کارگر پیوسته از فرایند اقتصاد حذف شده اند و مقوله ی نیروی کار کوچک تر شده یا تجدید سازمان یافته و یا ناپدید گشته است.
در کتاب حاضر تحولاتی که به این بحران انجامیده بررسی شده و تصویری روشن از اوضاع جاری و فشار وارده بر سطوح مختلف حقوق بگیران ارائه شده است. جرمی ریف کین مؤلف چندین کتاب اقتصادی و موضوعات علمی تکنولوژیک و فرهنگی است. در حال حاضر او رئیس بنیاد گرایش های اقتصادی در واشینگتن دی. سی. است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی