تندیس پیامبر
تخفیف

%10

تندیس پیامبر

(3)

390,000ریال

351,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
213

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تندیس پیامبر

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
نوشتن درباره شهرت و آوازه نویسنده ای چون جبران خلیل جبران کاری عبث است چرا که دست‌‎کم در ایران، کتاب‌خوان و کتاب‌نخوان او را خوب می شناسد و حتی اگر کتاب کاملی را از او نخوانده باشد، جمله‌ای یا حکایتی از وی را در گوشه مجله‌ها و روزنامه‌ها خوانده است. کتاب‌های جبران خلیل جبران از آن دست آثاری است که در بازار به وفور یافت می شود و در قطع‌ها و اشکال متفاوت عرضه شده است.
بعضی‌ها او را مجنون می‌دانند، بعضی‌ها گستاخ و بی‌پروایش می خوانند و عده ای هم هستند که معتقدند او یک فیلسوف اخلاق است. البته همه اینها اغراق است. خلیل جبران بیشتر شعر می‌گفت و نقاشی می‌کشید. او در نوشتن یا سرودن حکایات و پندها و آموزه های اخلاقی قلمی چیره دست دارد و نگاه انسانی و معنوی‌اش باعث شده تا قاپ مخاطبان ایرانی را هم بدزدد و حالا که حدود هشتاد سال از مرگش می‌گذرد همچنان کتاب‌هایش پرفروش و جمله ها و نقل‌قول‌هایش شنیدنی باشد. تقدیر، عشق، غم، شادی، گناه، عدالت، خشونت، فقر، بیداری و تولد از جمله مضامینی هستند که در نوشته های خلیل جبران به وفور به چشم می خورد.
این اثر دربرگیرنده گزین‌گویه های این نویسنده لبنانی الاصل و از مجموعه کتاب های خشتی کتاب پارسه است که با طراحی زیبا و کاغذ گلاسه منتشر شده و عکس ها و تصاویری از جبران را نیز در خود دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب پیامبر و دیوانه را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی