30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
توتوچان دخترکی آن سوی پنجره

توتوچان دخترکی آن سوی پنجره

(39)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3299

علاقه مندان به این کتاب
50

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
13

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب توتوچان دخترکی آن سوی پنجره

انتشارات نی منتشر کرد:
در مدرسه‌ی توموئه که دانش‌آموزان آن مجاز بودند روی هر موضوعی که به آن علاقه‌مندند کار کنند، باید بدون توجه به آنچه در اطرافشان جریان داشت، ذهن خود را روی موضوع موردعلاقه‌شان متمرکز کنند. به این ترتیب، هیچ‌کس به بچه‌ای که آواز «چشم، چشم، دو ابرو» را می‌خواند، توجهی نمی‌کرد. یکی دو نفر به این موضوع علاقه‌مند شده بودند؛ اما بقیه غرق در کتاب‌های خودشان بودند. کتاب توتوچان قصه‌ای افسانه‌ای بود؛ درباره‌ی ماجراهای مرد ثروتمندی که می‌خواست دخترش ازدواج کند. نقاشی‌های آن جالب بود و کتاب طرفدار زیادی داشت.
همه‌ی دانش آموزان مدرسه که مثل ماهی ساردین داخل واگن چپیده بودند، آنچه را در کتاب‌ها نوشته شده بود، با ولع می‌خواندند. آفتاب صبحگاهی از ورای پنجره‌ها به درون می‌تابید و چشم اندازی پدید می‌آورد که سبب شادمانی قلبی مدیر مدرسه می‌شد. همه‌ی دانش آموزان آن روز را در کتابخانه گذراندند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • بهاره عباسی
    • پاسخ به نظر

    عالیه. خوندنش رو به والدین پیشنهاد میدم.

  • تصویر کاربر

    • ثمن گلشنی
    • پاسخ به نظر

    کتاب فوق العاده ای بود. پر از شگفتی بود از سیستم آموزشی مدرسه ای در ژاپن. خیلی زیباست اگر توی سیستم آموزشی ما هم گوشه ای از این تجربیات عملی بشه ولی اگر ما به عنوان والدین هم تلاش کنیم میتونیم بستر زندگی خودمون و فرزندمون رو اینگونه غنی کنیم. مطالعه کتاب رو به مربی های و والدین توصیه میکنم چون پر از حس خوب و لذته

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی