30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنید

سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنید

(0)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
534

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنید

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
بسیاری از ما با وجود برخورداری از همه توانایی‌های فیزیکی، از نظر ذهنی خود را بیمار و ناتوان و قربانی اعتقاداتمان می‌کنیم. برای رسیدن به امنیت خود را هرچه بیشتر در حصار و تنگنا قرار می‌دهیم و هرگز درنمی‌یابیم دیگران چگونه حصارهای ما را تنگ‌تر و محدودتر کرده و این محدودیت‌ها را علیه ما به کار می‌برند.
این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند اختیار امورشان در دست خودشان باشد، چه افراد تکرو و مستقل، چه انسان‌های طغیانگر و سرکش و چه… این کتاب از نگاه نویسنده‌ای نوشته شده که نمی‌خواهد زندگی‌اش بطور غیرارادی و مطابق با نقشه‌های دیگران پیش برود. وین دایر با خونسردی و اعتماد به نفس تمام در ابتدای کتاب می‌نویسد: “روش زندگی‌تان چیزی است که خود انتخاب می‌کنید. باید کمی سرکش باشید و به خاطر خود از جا بلند شده و کاری بکنید. خوب است در برابر کسانی که می‌خواهند زمام امور شما را در دست گیرند، کمی مزاحم و دردسرآفرین باشید. و اگر این‌گونه رفتار کنید خواهید دید که خودتان هستید و به دیگران اجازه نمی‌دهید به جای شما فکر کنند… لازم نیست یک فرد آشوبگر باشید. فقط کسی باشید که به دنیا و هرکه در آن است می‌گوید: می‌خواهم خودم باشم و در برابر همه کسانی که تصمیم دارند متوقفم کنند ایستادگی خواهم کرد.”
وین دایر این کتاب را در 10 فصل تنظیم کرده است. اندیشه‌ها و تاملات، روش‌های متعارف، آزمون‌های مختلف، نکاتی درباره ترس و شجاعت و عادت، اهمیت استقامت و خلاقیت، رقابت و همکاری از جمله مضامین مورد اشاره در کتاب است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی