نقاشی با آبرنگ

نقاشی با آبرنگ

(6)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
420

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نقاشی با آبرنگ

انتشارات ناهید منتشر کرد:
کتاب «نقاشی با آبرنگ» ثمره‌ای است از تجربیات دو هنرمند معاصر اسپانیایی : گیلرمو فرسکوئت، نقاش آبرنگ که آثارش از اعتبار خاصی برخوردارند، وخوزه پارامون، نقاش و مدرس نقاشی و طراحی و صاحب کتابهای آموزشی در زمینه‌ی هنرهای تجسمی.

این کتاب تا کنون به زبانهای مختلف ترجمه و در اغلب کشورهای اروپایی و نیز در آمریکا بارها تجدید چاپ شده است. استقبال از کتاب حاضر و توفیق آن بی علت نبوده است : مطالب و روش آموزش آبرنگ و نکات فنی ارائه شده در خصوص آبرنگ سالها در مراکز هنری به طور عملی تجربه شده و هنرمندان برجسته‌ای چون فرسکوئت تمام این فنون را نکته به نکته در تابلوهای خود اجرا کرده‌اند تا خواننده، علاوه بر مطالب و توضیحات، به طور عینی نیز شاهد شکل گیری عملی هر نکته باشد. خوزه پارامون هم جدا از اینکه هنرمند است و دستی در نقاشی دارد، در عرصه‌ی تعلیم هنر و آموزش طراحی و نقاشی صاحب تجربه و تخصص است، « بلد» است نقاشی را چطور آموزش دهد.

این دو هنرمند کوشش وافی به کار برده‌اند تا مجموع دستاوردهای فنی آبرنگ و همچنین جدیدترین مواد و مصالح مربوط به این رشته از هنر را به مدد مثالها و شواهد بصری (طراحی، نقاشی، عکس و نمودارهای گرافیکی و غیره) به خواننده معرفی کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی