پول و زندگی
تخفیف

%10

پول و زندگی

(23)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2366

علاقه مندان به این کتاب
35

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پول و زندگی

انتشارات نگاه منتشر کرد:
این رمان، هجدهمین رمان از سلسله داستان‌های مشهور «روگن – ماکار» به توصیف محافل سفته‌بازان، سوداگران و بورس‌بازان پاریس می‌پردازد. آریستید ساکار، قهرمان کتاب و برادر روگن، وزیر قدرتمند، سوداگر بی‌وجدان و ورشکسته‌ای است که برای بار دوم به تجارت روی می‌آورد. بانک انیورسال را تاسیس می‌کند تا از سراسر خاورمیانه بهره‌کشی کند و برای توفیق در نقشه‌های بلندپروازانه‌اش از قربانی کردن نزدیک‌ترین کسان خود نیز پروا ندارد. او بنده و کارگزار پول است، برای او زندگی و عشق و تمدن بشری فقط در پول خلاصه می‌شود.
این رمان قدرتمند که شرارت‌ها و پلیدی‌هایی را برملا می‌سازد که پرستش بُتِ پول در جهانِ مدرن می‌تواند در پی‌داشته باشد، به طوری درخشان زندگی پر جلال و جبروت پاریس را در اواخر سده‌ی نوزدهم وصف می‌کند و شخصیت‌هایی را به صحنه می‌آورد که در رنگارنگی و غنا کم نظیراند.
امیل زولا (2 آوریل 1840- 29 سپتامبر 1902) نویسنده فرانسوی و از چهره‌های اصلی در آزادی سیاسی فرانسه است. او از برجسته‌ترین نویسندگان ناتورالیست دنیاست.
در رمان پول با ساکار روبه رو می‌شویم که ورشکسته است و در پی تاسیس بانکی است که بعد انیورسال نام می‌گیرد و قرار است پشتوانه مالی برای استثمار گسترده‌ی خاورمیانه فراهم آورد. از این رو به سفته بازان سودهای آنی و کلان وعده می‌دهد. محور اصلی نگاه زولا در این اثر نقش ویرانگر، هول آور و بیگانه کننده پول در روابط انسانی در سرمایه داری معاصر است…
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سجاد خانی
    • پاسخ به نظر

    کتابی بسیار زیبا در سبک ناتورالیسم ادبی

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی