کاش کسی جایی منتظرم باشد (جیبی)

(9)
نویسنده:

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1530

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کاش کسی جایی منتظرم باشد

انتشارات ماهی منتشر کرد:
کاش کسی جایی منتظرم باشد، اولین مجموعه‌داستان آنا گاوالدا، دوازده داستان کوتاه را دربرمی‌گیرد: آداب دلبری در سن‌ژرمن‌د‌پره، باردار، این مرد و این زن، اُپل تاچ، اَمبْر، مرخصی، رویداد روز، نخ بخیه، جونیور، سال‌های بعد، کلیک‌کلک، عاقبت کار. داستان‌های کوتاه این مجموعه، مانند دیگر آثار گاوالدا، ساده و بی‌آلایش است و از زندگی روزمره مایه می‌گیرد، اما درعین‌حال گاوالدا با پرداخت جزئیاتِ به‌ظاهر بی‌اهمیتِ زندگی روزمره، عمیق‌ترین دغدغه‌های احساسی شخصیت‌هایش را نشان می‌دهد؛ دغدغه‌هایی که دیگران نیز تجربه‌اش کرده‌اند و به‌همین‌ترتیب است که داستان‌ها برایشان جذاب و خواندنی است. کاش کسی جایی منتظرم باشد به 27 زبان ترجمه شده است و آنا گاوالدا برای این کتاب جایزه‌ی رادیو-تلویزیون لوکزامبورگ-‌لِر را در سال 2000 دریافت کرد.
آنا گاوالدا در 9 دسامبر 1970 در بولونی- بیانکور در فرانسه متولد شده و در رشته‌ی ادبیات فرانسه تحصیل کرده است. وی در بیست‌ودو سالگی (1992م.) جایزه‌ی بهترین نامه‌ی عاشقانه‌ی رادیو فرانسه‌ی بین‌المللی و در سی سالگی (2000م.) جایزه‌ی بزرگ رادیو- تلویزیون لوکزامبورگ- لِر را برای مجموعه‌داستان کاش کسی جایی منتظرم باشد از آن خود کرد. از گاوالدا رمان‌ها و مجموعه‌داستان‌های متعددی منتشر شده که همه با اقبال خوانندگان روبه‌رو شده و تیراژ تعدادی از آن‌ها از رقم 5/1 میلیون نسخه فراتر رفته است.
ناهید فروغان در سال 1326 در تهران متولد شد. او در 1344 وارد دانشکده‌ی حقوق دانشگاه تهران شد. فروغان پس از آن‌که در 1348 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد تا چند سال به کارهای حقوقی پرداخت. او ترجمه را از سال 1356 آغاز کرد و تاکنون نیز این حرفه را ادامه داده و کتاب‌های تاریخی و ادبی متعددی را ترجمه کرده است، ازجمله: تاریخ جنبش کارگری اروپا، وانهاده، دوستش داشتم، تاریخ امپراتوری هخامنشی، وحدت سیاسی و تعامل فرهنگی در شاهنشاهی هخامنشی، داریوش در سایه‌ی اسکندر، کلمات، گرگ مغول و... در کارنامه‌ی فروغان در عرصه‌ی ترجمه دریافت جایزه‌ی کتاب فصل و جایزه‌ی ترجمه سفارت فرانسه نیز به چشم می‌خورد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی