خانه ماتریونا (جیبی)

(16)

550,000ریال

495,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1505

علاقه مندان به این کتاب
29

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه ماتریونا

انتشارات ماهی منتشر کرد:
ایگناتیچ، زندانی سابق اردوگاه کار اجباری، پس از آزادی برای تدریس ریاضی به روستایی دورافتاده می‌رود و در کلبه‌ی پیرزنی فقیر به نام ماتریونا ساکن می‌شود. او روزمرگی‌ها و زندگی سخت و سرنوشت تلخ ماتریونا را بازگو می‌کند. ماتریونا که در فقر مطلق به سر می‌برد و برای گذران زندگی به‌سختی کار می‌کند، زنی است پاک‌نهاد، بخشنده، مهربان و نوعدوست، و همین فضایل آشکارا او را از خویشان و همسایگانش متمایز می‌کند.
این کتاب بخشی هم با عنوان «خرده‌ریزها» دارد که شامل نوشته‌های ادبی بسیار کوتاهی است که از مجموعه‌ی دوم خرده‌ریزها انتخاب و ترجمه شده‌اند. سالژنیتسین مجموعه‌ی دوم خرده‌ریزها را در سال‌های دهه‌ی 90 که از مهاجرت بازگشت خلق کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سعید انتظاری
    • پاسخ به نظر

    داستان کوتاه و دلچسبیه. شخصیت اول داستان که بی شباهت به خود سالژنیتسین نیست، در جستجوی آرامش به روستایی میرسه و در خانه پیرزنی به اسم ماتریونا ساکن میشه. داستان تقابل بسیار ساده ایگناتیچ و زندگی ماتریوناست که با هنرمندی خاص و بسیار انسانی به نمایش دراومده.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زهرا یادگاری فرد
    • 0

    با ذهن خسته و پریشان نمی توان از ترس و اضطراب ناخواسته رها شد. گویی ماتریونا این جا با شتاب در رفت و آمد بود و با کلبه اش وداع می کرد.

عیدی