غول مدفون
تخفیف

%10

غول مدفون

(36)

1,250,000ریال

1,125,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1241

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب غول مدفون

انتشارات میلکان منتشر کرد:
موراکامی در مقدمه‌ی مجموعه مقالاتش در باب آثار ایشی گورو می‌نویسد: «هریک از رمان‌های ایشی گورو گامی جدید است…» و هربار که کتابی تازه از او به چاپ می‌رسد می‌گوید «خود را با عجله به کتاب فروشی می‌رسانم…» اکنون، پس از یک دهه انتظار، اشتیاق برای اثر جدید ایشی گورو چندین برابر هم شده است، و همانطور که موراکامی اشاره می‌کند این اثر گامی است کاملا جدید و بی‌سابقه. غول مدفون داستانی فانتزی است، اما با وجود غول و پری و مه اسرارآمیز، روایت اثر زمینی، آشنا و واقع گرایانه است. ایشی پورو در غول مدفون سبک روایی واقع گرایانه‌ی بازمانده‌ی روز و علمی. تخیلی ویران شهری هرگز رهایم مکن را استادانه در هم آمیخته و جهانی جدید خلق کرده.
دو قهرمان داستان، آکسل و بئاتریس، زوج کهن سالی هستند که برای یافتن پسر گم شده‌شان راهی سفر می‌شوند. این سفر در انگلستان باستان رخ می‌دهد، زمانی که ساکسون‌ها و بریتون‌ها پس از جنگی خانمان سوز در صلحی شکننده روزگار می‌گذرانند، صلحی که بر اثر فراموشی همه گیر ایجاد شده. فراموشی به شکل مه در کل سرزمین پخش شده، مهی که نتیجه‌ی نفس کوئریگ اژدهاست، و خاطره‌ی جنگ، عشق و نفرت، و خون خواهی را از یاد مردم برده. آکسل و بئاتریس در طول سفر با آدم‌های جدیدی روبه رو می‌شوند: یک جنگجوی جوان ساکسون که به دنبال عدالت است، پسری که زخمی اسرارآمیز بر بدن دارد و دنبال مادرش می‌گردد، سر گوین (تنها بازمانده‌ی شوالیه‌های آرتور افسانه‌ای) که سالهاست ماموریت دارد اژدها را بکشد و…
غول مدفون همان رازی است که آرام آرام گشوده و به نتیجه‌ای نامتنظره ختم می‌شود. در آخر، هیبت غول به کل جلوی چشم‌مان قرار می‌گیرد، عظمتش را درک می‌کنیم، و می‌فهمیم اصلا برای چه در ابتدا دفن شده. شیوه‌ی بازگویی این راز اوج هنر ایشی گورو در خلق جهانی شناور است. و در نهایت خواننده با پرسش اصلی روبه رو می‌شود: آیا باید گذشته را فراموش کرد تا به آرامش رسید؟ در رمان ایشی گورو نیز مانند خود زندگی عشق بر همه چیز چیره می‌شود، الا مرگ.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی