کتابخانه بابل

(32)

1,250,000ریال

1,125,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2803

علاقه مندان به این کتاب
38

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتابخانه بابل

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
خورخه لوئیس بورخس، نویسنده، شاعر و ادیب آرژانتینی و یکی از برجسته ترین نویسندگان آمریکای لاتین بوده است. شهرت او بیشتر به خاطر نوشتن داستان کوتاه است و بسیاری از منتقدین از وی به عنوان نویسنده ای پست مدرن نام برده اند. این کتاب از مجموعه «هزار توی بورخس» منتشر شده است؛ مجموعه ای که به راستی شامل داستانها و نوشته هایی است که خواننده را وارد هزارتویی معنایی و تصویری می کند. بورخس استاد تلفیق مضامینی چون رویاها، ادیان، افسانه ها و اساطیر، حیوان ها، کتاب ها و کتابخانه ها و... بود. “
کتابخانه بابل” مشتمل بر هشت داستان بانضمام پی نوشت و واژه نامه است. بورخس در مقدمه ای بر کتاب نوشته است: «هشت داستان این کتاب چندان نیازی به توضیح ندارد. داستان هشتم (باغ جاده های چندشاخه) داستانی کارآگاهی است. خوانندگان شاهد ارتکاب قتل و همه مقدمات یک جنایت اند که انگیزه اش از آنها پنهان نگه داشته نمی شود. ولی فکر می کنم که تا قسمت آخر داستان، معنای آن را درک نمی کنند. بقیه داستان ها، حکایت هایی خیالی است…»
ویرانه های مدور، بخت آزمایی در بابل، نزدیکی به المعتصم و پیر منار نویسنده کیشوت، عناوین برخی داستان های این کتاب است. این کتاب را بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در 139 صفحه و بهای هشت هزار تومان منتشر کرده است.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی