مارتین لوترکینگ

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
327

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مارتین لوترکینگ

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
مارتین لوتر کینگ فکرش را هم نمی کرد که روزی به رهبر سیاه‌پوستان امریکا تبدیل شود و چهره‌ای اسطوره‌ای و تاریخ‌ساز لقب بگیرد. او تنها می‌خواست در امریکا شرایطی ایجاد شود که با سیاهان به عدالت و انصاف رفتار شود. ولی اعتراضات او کم‌کم به یک انقلاب عظیم اجتماعی تبدیل شد و…
این کتاب بازگوکننده فصلی از تاریخ با محوریت یکی از شخصیت‌های برجسته و نامدار جهان است. در سلسله کتاب‌هایی که ذیل عنوان “نام‌آوران تاریخ” منتشر شده است، کودکان و نوجوانان با زندگی، زمانه و فعالیت‌های کسانی که تغییراتی بزرگ در مسیر تاریخ ایجاد کردند، آشنا می‌شوند.
اسکندر، ناپلئون، کاپیتان کوک، فلورانس نایتینگل، کلئوپاترا، کریستف کلمب، هیتلر، لوتر کینگ و نلسون. زندگینامه این 9 چهره تاثیرگذار دنیا با روایتی ساده و داستانی نوشته شده و هر کتاب توسط نویسنده و تصویرگری مجزا تالیف و تصویر شده است.
متن ساده و موجز و تصویرسازی رنگی کتاب، جلوه و کارکرد مناسبی به آن داده و بطور حتم مخاطبان کودک و نوجوان در همان نگاه اول ارتباط خوبی با کتاب پیدا می‌کنند. نویسنده تلاش کرده است با ادبیاتی ساده و خوشخوان، به معرفی یک چهره تاریخی و دوره زیست او بپردازد.
این کتاب در قطع رقعی و با جلد گالینگور به صورت تک و همچنین به شکل قاب شده در کنار هشت جلد دیگر قابل خریداری است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی