گتسبی بزرگ (جیبی)

(15)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1156

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گتسبی بزرگ

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این کتاب شاهکار نویسنده و یکی از آثار کلاسیک ادبی قرن بیستم است. ماجرای مردی با استعدادی فوق العاده برای امیدواری که با رویای زندگی بهتر از غرب آمریکا به نیویورک می آید.
تی. اس الیوت در نامه ای به فیتس جرالد درباره ی گتسبی بزرگ می نویسد ( به عقیده ی من این اولین گامی است که ادبیات آمریکا پس از هنری جیمز برداشته است.)
نویسنده آمریکایی رمان و داستان های کوتاه بود. آثار فیتزجرالد نمایانگر عصر جاز در آمریکا است. او به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ سده بیستم میلادی شناخته می شود. شناخته شده ترین اثر او رمان گتسبی بزرگ است که اولین بار در سال 1925 منتشر شد.
او در آثارش فرهنگ و زندگی آمریکایی را مبتذل و در عین حال سرشار از امید و انگیزه برای آینده ای بهتر ترسیم می کند؛ آینده ای که فقط از دور زیباست.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی