دختر سروان (جیبی)

(13)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1255

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختر سروان

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
آلکساندرا پوشکین، نویسنده ی این کتاب، بنیان گذار شعر و ادب زبان روسی است. این داستان سرگذشت سرباز جوان پرشوری است که از زادگاه خود به سرزمین های دور می رود و به دختر سراوانی، دل می بازد.
شاعر و نویسنده رومانتیک روسی است. او در 6 ژوئن 1799 در شهر مسکو چشم به جهان گشود و در 10 فوریه 1837 در سن پترزبورگ درگذشت. پوشکین بنیان گذار ادبیات روسی مدرن به حساب می آید و برخی او را بزرگ ترین شاعر زبان روسی می دانند.
او در خانواده ای اشرافی به دنیا آمد، اولین شعرش را در 10 سالگی منتشر کرد. چیزی نگذشت که آوازه ی ادبی اش در روسیه پیچید. نمایشنامه ی بوریس گودونوف و رمان شعر گونه یوگنی آنگین از مهم ترین آثار اوست. او سرانجام بر اثر زخم مهلکی که به هنگام دوئل برداشته بود، بدرود حیات گفت.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حمید بیدی
    • پاسخ به نظر

    داستانی گیرا، خوش‌خوان و روان، با ترجمه‌ای خوب، که در یک نشست خواهید خواند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی