لایم لایت (جیبی)

(3)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
688

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لایم لایت

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این رمان را روژه گرونیه، نویسنده ی نامدار فرانسوی بر اساس سناریوی چارلی چاپلین نوشته است. داستان کمدین پیری که روزهای پرافتخار گذشته را از دست داده است. اما عشق به زنی جوان باعث می شود او از جا برخیزد و با قدرت این عشق، هردو زندگی را باز می یابند.
جارلز اسپنسر (چارلی) چاپلین، کمدین، فیلمساز و آهنگ ساز انگلیسی که در دوران سینمای صامت با بازی در نقش یک ولگرد دوست داشتنی به شهرت رسید. چاپلین یکی از محبوب ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است. وی در طول دوران فعالیت هنری اش، سه بار موفق به گرفتن جایزه اسکار شد.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی