رودین (جیبی)

(16)

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1413

علاقه مندان به این کتاب
18

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رودین

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این رمان درباره ی بی قراری و رنج های نابغه ای ثروتمند اما سرخورده است که با اندیشه ای رادیکال در پی دست یافتن به جهانی دیگر، برای ایجاد تغییر تلاش می کند. بسیاری رودین را خود تورگنیف می دانند.
این نویسنده اجتماعی روس وضع زندگی هم میهنان خود را که اکثریت آنان از زارعین و عامه ی مردم بودند در نوشته های خود توصیف کرده و حقایق تلخ و واقعیت ناگوار زندگی طبقات محروم را نشان داده است. کتاب های معروف او چون (پدران و پسران) و (یادداشتهای یک شکارچی) و (زمین بکر) و انتقاد شدیدی از رژیم غلامی دهقانان است که در دوره تزاری معمول بود. تورگنیف سال های زیادی را در اروپای غربی گذراند چرا که او به عنوان یک لیبرال از یکسو شاهد حکومت تزاری ارتجاعی رومانف ها در وطنش بود و از سوی دیگر در محافل هنری و علمی روسیه نیز روح انقلابی گری رادیکال را در جریان می دید.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی