قوانین نفوذ

(20)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,190,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8866

علاقه مندان به این کتاب
68

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قوانین نفوذ

انتشارات هامون منتشر کرد:
این کتاب مجموعه‌ای از حکایت‌های تاریخی است که در آن بعضی از شخصیت‌های مشهور در ادوار و قرون مختلف زیرکانه‌ترین اندرزها، سنجیده‌ترین تدابیر، مطمئن‌ترین شیوه‌ها و بهترین فوت و فن ها را در زمینه برانگیختن، ترغیب خواهان سازی با آب و تاب بیان می‌کنند و شما می‌توانید از این تکنیک‌ها برای رونق بخشیدن به بخش‌های بی‌رونق زندگی‌تان استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب قوانین نفوذ اثر رابرت گرین

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب قوانین نفوذ از سایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون:  ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب قوانین نفوذ از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب قوانین نفوذ:

رابرت گرین نویسندۀ آمریکایی با کتاب‌های «48 قانون قدرت» و «قوانین سرشت انسان» توانست در دل خوانندگان زیادی نفوذ کند و زندگی بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار دهد. دومین کتاب او با نام قوانین نفوذ در سال 2001 منتشر شد. او در این کتاب به شما هنر تأثیر و نفوذ را یاد می‌دهد، این‌که چطور بهترین و ماندگارترین تأثیر را بر دیگران بگذارید و متناسب با شخصیت و منش فرد مقابل استراتژی نفوذ را به کار ببرید.

واکنش‌های جهانی به کتاب قوانین نفوذ:

«یکی از ستودنی‌ترین آثار رابرت گرین، قوانین نفوذ است.» - فوربز

«تخصص گرین تجزیه و تحلیل زندگی و فلسفۀ شخصیت‌های تاریخی مانند سان تزو و ناپلئون است. او می‌تواند نکات جالب توجه‌ای دربارۀ نفوذ را از زندگی افراد موفق تاریخی به دست آورد، جهان‌بینی عجیب او حتی خوانندگان رپ و مدیران شرکت‌ها را نیز به خود جلب کرده است.» - نیویورک تایمز

«ماکیاولی رقیب جدیدی دارد و بهتر است که سان تزو حواسش را بیشتر جمع کند. گرین در کتاب قوانین نفوذ فهرستی از رفتارهای جاه‌طلبانه تهیه کرده است. فقط خواندن فهرست مطالب کافی‌ست تا هر کسی جذب این کتاب شود.» - مجلۀ نیویورک

«وارث شاهزاده ماکیاولی... شاید به نظر افراد مهربان‌تر، این کتاب ترسناک به نظر بیاید، آن‌هایی که قطب‌نمای اخلاقی‌شان صرفاً به سمت قدرت معطوف شده باشد، این کتاب را شاهکار خواهند خواند.» - پابلیشرز ویکلی

چرا باید کتاب قوانین نفوذ را بخوانیم؟

شما می‌توانید با راهکارهای رابرت گرین در کتاب قوانین نفوذ بر روی هر کسی که دوست دارید تأثیر مثبت بگذارید و هر کسی را متقاعد کنید.

جملات درخشانی از کتاب قوانین نفوذ:

«تأثیرگذاری و نفوذ یک هنر است و شما صرفنظر از این که به چه کاری اشتغال دارید حسابدار، معمار، پزشک، مهندس همان‌قدر به این هنر نیازمندید که یک بازرگان، پیشه‌ور و یا سیاستمدار. کسب موفقیت و منزلت دلخواه در کار و زندگی تنها مستلزم برخورداری از دانش و صلاحیت خاصی نیست، بلکه ریشه در ایجاد ارتباطات مؤثر با افراد مختلف دارد. بی‌جهت نیست که برخی افراد به رغم تلاش و صلاحیت کمتر از موقعیت بهتری برخوردارند. این کسان توانسته‌اند پلکان پرپیخ و خم موفقیت را با اتکاء به تکنیکهای تأثیرگذاری و استفادۀ بهینه از فرصتها تا انتها بپیمایند. درواقع بهترین مشاغل و عالیترین مقامات نصیب کسی نمی‌شود که در حرفه‌اش بیشترین آگاهی و تخصص را دارد، به فردی تعلق می‌گیرد که ضمن مهارت کافی در کسب و کارش بتواند پیوسته خود را با افراد مختلف همساز و تطبیق کرده و افکار و احساساتشان را در جهت اهداف و مقاصد خویش هدایت کند. شما هرگز نمی‌توانید با توسل به روحیات و اخلاقیات خویش دیگران را تحت‌ تأثیر قرار دهید.»

«در اکتبر 1961، از سیندی آدامز، روزنامه‌نگار آمریکایی خواسته شد که با سوکارنو، رئيس جمهور اندونزی مصاحبه‌ای اختصاصی داشته باشد. سوکارنو در آن روزها چهرۀ برجستۀ جهانی بود و در روابط دیپلماتیک بین‌امللی نقش عمده داشت. به همین دلیل برای آدامز فرصتی دست داد تا راه را برای مدارج رفیع ترقی‌اش هموار کند. سوکارنو سالها در جنگ برای رهایی اندونزی از سلطۀ هلند نقش مؤثر داشت و از سال 1949 که هلندی‌ها سرانجام تسلیم شدند و استقلال این کشور را به رسمیت شناختند رئیس جمهور این کشور شد. آدامز کوشید که در جریان این مصاحبۀ گرم و هیجان‌انگیز تحت کنترل سوکارنو قرار نگیرد و به هیچ وجه مقهور و مرعوبش نشود. او مصاحبه‌اش را با طنز و مزاح آغاز کرد و جالب این‌که این استراتژی یخ‌شکن موردپسند و مقبول سوکارنو نیز قرار گرفت. او ضمن استقبال از آدامز شرایطی را فراهم کرد تا این مصاحبه یک‌ساعته ملایم و مطبوع پیش برود. موفقیت آدامز در انجام این مصاحبه چشمگیر بود.»

«در سناریوی فوق کمونیست‌ها کوشیدند وقت بخرند تا ضمن ترمیم شکست‌هایشان در جنگ داخلی، پس از بیرون راندن ژاپنی‌ها بر ملی‌گرها چیره شوند و به‌طور کامل بر کشور مسلط گردند و به تمام این خواسته‌ها نیز رسیدند. وقت بزرگ‌ترین سلاحی است که در اختیار دارید و ملایمت و ملاطفت بهترین ابزار برای بازی کردن با وقت است، زیرا تعداد گزینه‌های شما را در هر موقعیت چند برابر می‌کند. شما می‌توانید با توسل به ملایمت رقیب را به عقب‌نشینی وادار کرده و با استفاده از وقت و فضای روانی به دست آمده برای یک استراتژی جبرانی برنامه‌ریزی کنید. تکنیک این کار آن است که در حالی‌که خودتان بی‌طرف هستید، عواطف دیگران را برانگیزید. این‌که چه احساس و یا هیجانی را تجربه می‌کنند، شادمانی، غرور،‌ سپاسگزاری، مهم نیست. به‌هرحال این هیجانات آن‌ها را از موضع دفاعی خارج می‌کند.»

تحلیلی بر کتاب قوانین نفوذ‌:

تابه‌حال با خود فکر کرده‌اید چطور برخی افراد در طول تاریخ توانسته‌اند بر ذهن میلیون‌ها انسان تأثیر بگذارند و آن‌ها را با خود همسو کنند؟ آن‌ها با ایده‌ها و تفکراتشان تأثیر عمیقی بر تاریخ گذاشته‌اند و پیروان زیادی داشته‌اند. اما کلید موفقیت این افراد چیست؟ آیا آن‌ها تحصیلات یا قدرت خاصی داشته‌اند که دیگران از آن بهره‌ای نبرده‌اند؟ تأثیرگذاری و نفوذ یک هنر است و مهم نیست که شما به چه کاری مشغول باشید، در هر جنبه از زندگی‌تان به این هنر نیاز خواهید داشت. کسب موفقیت و رسیدن به جایگاه دلخواه‌تان در واقع نیاز به صلاحیت خاصی ندارد بلکه ریشه در ایجاد ارتباطات مؤثر با افراد مختلف دارد. در واقع بهترین و عالی‌ترین مشاغل و منصب‌ها نصیب کسانی می‌شود که بتوانند همیشه خود را با افراد مختلف همساز و تطبیق دهند و افکار و احساساتشان را در جهت اهداف و مقاصد خویش هدایت کنند. رابرت گرین در کتاب قوانین نفوذ از همین صحبت می‌کند، او کتاب قوانین نفوذ را دنباله‌ای منطقی برای کتاب «48 قانون قدرت» می‌داند، چون به نظرش نفوذ به اندازۀ قدرت تأثیرگذار است، به همان اندازه نیز می‌تواند زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار دهد.

در کتاب قوانین نفوذ چه می‌خوانیم؟

رابرت گرین در کتاب قوانین نفوذ افراد تأثیرگذار را به آهن‌ربا تشبیه کرده است. او معتقد است این افراد با به‌کارگیری استراتژی‌های مناسب، افراد و عوامل را جذب خود می‌کنند و آن‌ها را برای تحقق اهداف و رویاهایشان به خدمت می‌گیرند. رابرت گرین با استفاده از اصول روانشناسی در قالب مباحث و رویدادهای تاریخی، به همۀ علاقه‌مندان قوانین نفوذ را یاد می‌دهد. برای همین می‌توان گفت که کتاب قوانین نفوذ مجموعه‌ای از حکایت‌های تاریخی است که در آن نویسنده به برخی از شخصیت‌های مشهور ادوار و قرون مختلف مثل سوکارنو، شارل دوگل، اوریانا فالاچی، محمدرضا پهلوی، کلئوپاترا، راسپوتین، الویس پریسلی، لنین، کاترین کبیر، ناپلئون بناپارت و چارلی چاپلین و البته زیرکانه‌ترین اندرزها، سنجیده‌ترین تدابیر، مطمئن‌ترین شیوه‌ها و بهترین فوت‌وفن‌هایشان اشاره کرده است.

فهرست مطالب کتاب قوانین نفوذ

مقدمه
قانون ۱- به قلمرو روح دیگران گام نهید
قانون ۲- برای متقاعد کردن افراد احساساتشان را برانگیزید
قانون ۳- درد و لذت را توأم کنید
قانون ۴- هنر جذابیت و افسونگری را بیاموزید
قانون ۵- نیروی کاریزمای خود را تقویت کنید
قانون ۶- انزوا شما را ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند
قانون ۷- مراقب باشید اصل موضوع در حاشیه‌سازی‌ها گم نشود
قانون ۸- به صورت نمایشی با رقبایتان مبارزه کنید
قانون ۹- با ایجاد میل و عطش، افراد را جلب و جذب کنید
قانون ۱۰- از نفوذ طبیعی‌تان استفاده کنید
قانون ۱۱- اجازه ندهید با ظاهرسازی خام‌تان کنند
قانون ۱۲- والاترین آرمانها و آرزوهایتان را متحقق کنید
قانون ۱۳- کاری کنید که مردم خواهانتان شوند
قانون ۱۴- در هنر القاء‌سازی ذهنی مهارت پیدار کنید
قانون ۱۵- وسوسه‌های منیّت را جدی بگیرید
قانون ۱۶- خود را فاقد عیب و نقص نشان ندهید
قانون ۱۷- حضورتان را شاعرانه کنید
قانون ۱۸- ناامنی‌های نهفته در وجودتان را بروز ندهید
قانون ۱۹- قابلیت‌هایتان را اثبات کنید

اگر از خواندن کتاب قوانین نفوذ لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

هنگام مطالعۀ کتاب قوانین نفوذ به این نکته توجه داشته باشید که تأثیرگذاری فرایندی تدریجی است، هر چه آهسته‌تر گام بردارید و زمان بیشتری اختصاص دهید، عمیق‌تر در ذهن دیگران نفوذ خواهید کرد. هدف کتاب صرفاً آموختن نیست بلکه نویسنده می‌خواهد دانش آن در ذهن شما نفوذ کند و با عمل توأم شود. مباحث کتاب قوانین نفوذ آمیزه‌ای از ادبیات، تاریخ و روان‌شناسی است که اگر با دقت کافی آن را مطالعه کنید می‌توانید به راحتی با هر شخصی سازگار شوید و با به‌کارگیری استراتژی‌های رابرت گرین، آن‌ها را با اهداف خود همسو کنید.

کتاب هنر تأثیرگذاری اثر کریس وایدنر که اندیشه‌های حکیمانه‌اش را در قالب داستانی بازگو کرده است. پیام‌های نویسنده در این کتاب باعث ارتقای سطح بینش و زندگی‌ افراد می‌شود و شما را به فردی موفق و مؤثر در دنیا تبدیل خواهد کرد.

تبدیل دشمن به دوست اثر باب برگ که در زمینۀ توسعۀ مهارت‌‌‌های فردی نوشته شده است. نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با تقویت مهارت‌های اجتماعی خود در هر حوزه‌ای که دوست دارید به موفقیت برسید.

کتاب استادی یکی دیگر از آثار رابرت گرین است. او در این کتاب با ارائۀ راهکارهایی خلاقانه و منحصربه‌فرد به شما مسیر خودسازی و خودشناسی را نشان می‌دهد و به شما یاد می‌دهد که چطور قدرت نهفتۀ درون خودتان را بیدار کنید. او به شما یاد می‌دهد چطور ذهنی سیال و انعطاف‌پذیر داشته باشید تا بتوانید استاد هر مسیری باشید که به آن قدم می‌گذارید.

چگونه نفوذ کنیم اثر جان سی مکسول و جیم دورنان که در این کتاب دربارۀ اصولی صحبت می‌کنند که می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد و در عین حال به شما کمک می‌کنند که به راحتی تأثیر مثبتی در زندگی دیگران بر جای بگذارید.

ـ کتاب حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی اولین کتاب ندرا گلاور تواب روان‌درمانگر و مددکار اجتماعی آمریکایی است. گلاور تواب معتقد است حدومرزها قوانین، انتظارات، نیازها و خواسته‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند در زندگی و روابط خود احساس امنیت و آرامش داشته باشید. تعیین حد و مرز در روابط برای بسیاری در عمل دشوار است. ما چطور می‌توانیم برای روابطمان حدومرز  تعیین کنیم و دیگران را متوجه وجود این حد و مرزها کنیم؟

- کتاب چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم اثری از وین دایر است که تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری تمام دوران شد. اگر گرفتار احساس گناه یا نگرانی شده‌اید یا این‌که ناخواسته در الگوهای خودویرانگر افتاده‌اید، مدام خود را سرزنش می‌کنید و این احساس‌ها تمام جنبه‌های مختلف زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار داده و مانعی برای رسیدن شما به موفقیت و خوشبختی شده، وقت آن است که با خواندن کتاب چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم، زندگی خود را تغییر دهید.

دربارۀ رابرت گرین‌: نویسندۀ آمریکایی

کتاب قوانین نفوذ

رابرت گرین در سال 1959 به دنیا آمد. او نویسندۀ آمریکایی است که کتاب‌های متفاوتی دربارۀ استراتژي و قدرت نوشته است. او کتاب‌های 48 قانون قدرت، هنر اغواگری، 33 استراتژی جنگ، قانون 50 (به همراهی خواننده رپ فیفتی سنت)، استادی و قوانین سرشت انسان را نوشته است که پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی شدند. گرین در لس‌آنجلس بزرگ شد و در دانشگاه کالیفرنیا تحصیل کرد. طبق محاسبات خودش قبل از نویسنده شدن حدود 60 تا 65 شغل داشته و حتی به عنوان کارگر ساختمانی نیز کار کرده است. گرین در سال 1955 نویسندۀ یک مدرسۀ هنری و رسانه‌ای در ایتالیا شد و در آن‌جا کتابی دربارۀ قدرت به جوست الفرز داد که این کتاب درنهایت تبدیل به کتاب 48 قانون قدرت شد. او این لحظه را نقطۀ عطف زندگی خود می‌داند. کتاب‌های گرین در دنیای تجارت طرفداران بسیاری دارد و موسیقی‌دانان بزرگ مثل جی.زی و فیفتی سنت نیز از جمله طرفداران او هستند. گرین در حال حاضر در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سجاد شریفی
    • پاسخ به نظر

    قوانین نفوذ یک کتاب اموزش سیاست هستش که یاد میده با استفاده از روانشناسی چطور به مخاطبانمان نفوذ کنیم. این یک کتاب فوق العاده آموزشی خوبی میتونه برای کسایی که اهل کتاب خوندن هستن اما هنوز بطور کامل نمیتوانن مخاطبشان را تحت تاثیر قرار دهند عالیه. فقط باید عمق موضوع رو درک کرد و در زندگی بکار برد، وگرنه مثل درختی میشویم که ثمر نمیدهد.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 4

    شما هرگز نمی توانید با توسل به روحیات و اخلاقیات خویش دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. برای این منظور باید از قالبهای کنونی تان بیرون آیید و شخصیت و موقعیت کنونی خود را ترک کنید و متناسب با شخصیت و منش طرف مقابل استراتژی نفوذ را برگزینید.

عیدی