رویای کتی (جیبی)

(0)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
233

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رویای کتی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
کتاب‌های کلاسیک به دلیل طرح مسائل همه‌بشری و نگاه عمیق به خصائل انسانی، هیچ‌گاه غبار فراموشی را بر خود ندیده‌اند. سوزان کولیج متولد 1835 در امریکاست و در زمان جنگ داخلی امریکا به‌عنوان پرستار در بیمارستان کار می‌کرد. او در «رویای کتی» از تجربیات آن دوران خود استفاده کرده و داستانی در ستایش شادی، امید و زندگی نوشته است.
رمان‌های بزرگ، آثاری هستند که طی سال‌ها و دهه‌ها زنده مانده و خوانده شده‌اند. آنها عمدتا به مضامین انسانی و همه‌شمول پرداخته‌ و یا از دنیاهای خیال‌انگیزی نوشته‌اند که هر خواننده‌ای را مفتون و مسحور خود می‌کند. بودن این آثار بزرگ در هر کتابخانه عمومی ضروری است و کسانی که کتابخوان به حساب می‌آیند، دست‌کم با نام و نویسنده این کتاب‌ها به خوبی آشنایند.
اگر نگوییم همه، بسیاری از رمان‌های بزرگ یا به عبارتی کلاسیک دنیا، متعلق به اروپا هستند. انگلستان همچنان که زادگاه نمایشنامه‌نویس بزرگی چون ویلیام شکسپیر است، مولود جین آستین و چارلز دیکنز نیز هست. دوره‌ای تازه از ادبیات داستانی جهان نیز بی‌شک با ظهور ویکتور هوگو، بالزاک و ژول ورن در فرانسه آغاز شد.
بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه، رمان‌هایی را که در سراسر جهان ترجمه و بارها منتشر شده، در قالب مجموعه «رمان‌های بزرگ جهان» با زبانی ساده برای نوجوانان به چاپ رسانده است. این رمان‌ها با داستان‌های سرراست و پرکششی که دارند، نوجوان‌ها را را با آثار ادبی بزرگ جهان آشنا می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی