بزرگ فکر کن (گندمان)

(7)

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1945

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزرگ فکر کن

انتشارات دایره منتشر کرد
در سال‌هایی که مشغول کسب و کار بودم اشخاص بسیاری را ملاقات کردم که اثری به یاد ماندنی در ذهن من به جا گذاشتند. بیل زنکر یکی از آن هاست. وقتی برای نخستین بار او را دیدم، متوجه شدم که نه تنها خیلی باشعور و فهمیده است بلکه نیرویی واقعی برای تحریک دارد. من همیشه از عقاید و اشتیاق او لذت برده ام. خلاقیت یکی از شروط موفقیت در هر کاری ست. بیل خلاقیت و دانش لازم را داراست و خوب می داند که چگونه این خلاقیت را به کار گیرد...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب بزرگ فکر کن اثر دونالد ترامپ و بیل زنکر


کتاب بزرگ فکر کن، کتاب خودیاریِ دونالد ترامپ رئيس‌جمهور سابق ایالات متحده و بیل زنکر تاجر آمریکایی است که در سال 2007 منتشر شد. ترامپ و زنکر قبل از نوشتن این کتاب با هم سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده بودند. شرکت زنکر بود که به ترامپ کمک کرد تا بتواند توجۀ مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.

دونالد ترامپ نماد موفقیت در دنیای تجارت و سیاست است. او رئيس‌جمهور منتخب ایالات متحده، توسعه دهندۀ برخی از معتبرترین املاک و مستغلات و همچنین یکی از ثروتمندترین مردان جهان است. 

بیل زنکر، شرکت «لرنینگ انکس» را با 5000 دلار تأسیس کرد و آن را طی یک سال به یک شرکت 5 میلیون دلاری تبدیل کرد و این قبل از آشنا شدن او با ترامپ بود. سی ماه بعد، ترامپ به زنکر یاد داد که چطور کارش را گسترش دهد  و طریق زنکر تجارتش را گسترش داد و اکنون بیش از 100 میلیون دلار در سال فروش دارد و همچنان در حال رشد است.

در نهایت دونالد ترامپ و بیل زنکر با هم کتاب بزرگ فکر کن را نوشتند و در آن بر اهمیت اهداف بزرگ و تمرکز بر کار صحبت کردند. این دو تاجر موفق در کتاب بزرگ فکر کن توضیح می‌دهند که چطور می‌توان در تجارت و کارآفرینی به موفقیت رسید. دونالد ترامپ در این کتاب رمز موفقیت خودش و بسیاری از تاجران موفق را نیز با خوانندگان به اشتراک گذاشته است.

در کتاب بزرگ فکر کن چه می‌خوانیم؟

ترامپ در کتاب بزرگ فکر کن به خوانندگان توصیه می‌کند اهداف بزرگی برای خود ایجاد کنند؛ او در این کتاب هیلاری کلینتون، رقیب سیاسی‌اش را به عنوان فردی موفق معرفی می‌کند. او در فصل ششم این کتاب با عنوان «انتقام» بر اهمیت انتقام و تلافی کردن تمرکز کرده است و دشمنی‌اش با رزی اودانل را آشکارا نشان می‌دهد و از مارک کوبان، تاجر آمریکایی انتقاد کرده است. او در ادامه شجاعت بیل کلینتون را تحسین می‌کند و معتقد است کسانی که به دنبال انتقام نیستند بی‌اعتنا هستند.

ترامپ در بخش‌های دیگر این کتاب دربارۀ مشکلات بدهی خود با بانک‌ها در دهۀ 1990 صحبت کرده است و از بانک‌ها به دلیل توصیه برای سرمایه‌گذاری نابخردانه انتقاد می‌کند. ترامپ در کتاب بزرگ فک کن به کارآفرینان تازه‌کار توصیه می‌کند که چشم‌اندازی خوشبینانه داشته باشند و نگرش مثبت را اعتبار موفقیتش می‌داند و معتقد است کسانی که در زندگی به دنبال علایق خود بروند به موفقیت مالی خواهند رسید. 

فهرست مطالب‌ کتاب بزرگ فکر کن

پیشگفتار
مقدمه (از کوچک تا بزرگ)
فصل یکم: آیا لازمه‌ی کار در تو وجود دارد؟
فصل دوم: اشتیاق
فصل سوم: حس ششم
فصل چهارم: خلق کردن شانس
فصل پنجم: عاملین ترس
فصل ششم: انتقام
فصل هفتم: شتاب کاری
فصل هشتم: چشم‌هایت باید به توپ باشد
فصل نهم: تو که می‌دانی دوستت دارم، پس امضا کن
فصل دهم: بزرگ فکر کن و آماده باش
پی‌گفتار

خواندن کتاب بزرگ فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

می‌توانید با خواندن کتاب بزرگ فکر کن به اسرار ذهن ترامپ دست یابید. با مطالعۀ این کتاب متوجه می‌شوید که:
• چطور به لحظه‌های بزرگ برسید و چگونه این لحظات را حفظ کنید.
• چه زمانی و چگونه انتقام بگیرید.
• چرا قراردادها در زندگی تجاری و شخصی بسیار مهم هستند.
در ضمن می‌توانید داستان‌های زندگی واقعی افرادی که فرمول تفکر بزرگ را در زندگی خود به‌کار برده‌اند را بخوانید.

دربارۀ نویسندگان کتاب بزرگ فکر کن

کتاب بزرگ فکر کن

دونالد ترامپ در سال 1946 به دنیا آمد. او سیاستمدار و یک شخصیت رسانه‌ای و تاجر آمریکایی است که از سال 2017 تا 2021 چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده بود. او در سال 1968 مدرک کارشناسی‌اش را از دانشگاه پنسیلوانیا گرفت. او در سال 1971 تجارت املاک پدرش را به دست گرفت و نام آن را به سازمان ترامپ تغییر داد. او شرکت را گسترش داد و شروع به بازسازی آسمان‌خراش‌ها، هتل‌ها، کازینوها و زمین‌های گلف کرد و بعداً سرمایه‌گذاری‌های جانبی را عمدتاً با صدور مجوز به نام خود آغاز کرد. 

مواضع سیاسی ترامپ پوپولیستی، انزوا طلبانه و ملی‌گرایانه توصیف شده است. او به رغم از دست دادن آرای مردمی ملی، به عنوان نامزد جمهوری خواهان در برابر هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها، در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید. او زمانی رئيس‌جمهور ایالات متحده شد که قبلاً در دولت یا نظام خدمتی نکرده بود. انتخاب و سیاست‌های او باعث اعتراض بسیاری از افراد شد. ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی و ریاست‌جمهوری خود، تئوری‌های توطئه را ترویج کرد و در سال 2020 انتخابات ریاست‌جمهوری را به جو بایدن باخت، با این‌حال او همچنان تاجری موفق محسوب می‌شود.

بیل زنکر، تاجر آمریکایی است که بیشتر به خاطر بنیان‌گذاری شرکت «لرنینگ انکس» شناخته می‌شود. او بعداً این شرکت را در سال 1991 فروخت و تا سال 1997 مشاور این شرکت ماند. او در سال 2001 سهم تمام شرکای تجاری خود را خرید و مالک تمامی اموال آموزشی شرکت انکس شد. زنکر در نیوجرسی بزرگ شد. او مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ هنر از دانشگاه عبری اورشلیم دریافت کرد و سپس در رشتۀ فیلم‌سازی به تحصیل پرداخت.

در سال 2013 زنکر FundAnything.com را راه‌اندازی کرد، این شرکت یک پلتفرم دیجیتال با هدف گسترش بازار سرمایه‌گذاری جمعی است. یکی از شرکای مالی قابل‌توجۀ او دانالد ترامپ بود. با این‌حال مشارکت ترامپ کوتاه‌مدت بود و در سال 2014 از این شرکت جدا شد. 

کتاب بزرگ فکر کن

واکنش‌ها به کتاب بزرگ فکر کن

«این کتاب الهام‌بخش می‌تواند شما را به یک کارآفرین موفق تبدیل کند.» -امیلیا ویکستد، طراح مُد

«کتاب بزرگ فکر کن نمادی از افکار و خواسته‌های ترامپ است.» -هفته نامۀ املاک

«کتاب بزرگ فکر کن رویای تمام سرمایه‌گذارها را به واقعیت تبدیل می‌کند.» -لندن بوک ریویو

امتیازات

کتاب بزرگ فکر کن از سایت آمازون امتیاز 4.7 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 3.8 از 5 را به دست آورده است.

میزان فروش کتاب

کتاب بزرگ فکر کن پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 2007 شد.

تحلیل سی بوک از کتاب بزرگ فکر کن

نشر دایره کتاب بزرگ فکر کن از دونالد ترامپ را با ترجمۀ مهرداد همتیان منتشر کرده است.

ترامپ در کتاب بزرگ فکر کن استراتژی‌های موفقیتش را به خوانندگان می‌آموزد و داستان کسانی را تعریف کرده است که این استراتژی‌ها را در زندگی خود به کار برده‌اند. این افراد زمانی به موفقیت رسیده‌اند که انگار دنیا علیه آن‌ها بود. او با همکاری بیل زنکر، کارآفرینی که خودش این تاکتیک‌ها را از ترامپ آموخته است، به خوانندگان و علاقه‌مندان نشان می‌دهد چطور می‌توانند به هر کاری که دوست دارند دست بزنند، در آن به موفقیت برسند و در واقع نگرش برنده داشته باشند.

اگر از کتاب بزرگ فکر کن خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید

کتاب تیزذهن بمانید اثری از سانجی گویتا جراح مغز و اعصاب است که به شما یاد می‌دهد چطور با سازوکارهایی ساده ذهن خود را تقویت کنید و از زوال عقل جلوگیری کنید تا بتوانید به راحتی در زندگی به موفقیت برسید.

محدودیت صفر اثر جو ویتالی که این کتاب را با الهام از روش‌هایی که بومیان هاوایی برای رسیدن به آرامش، ثروت و بینش استفاده کرده‌اند، نوشته است. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور تمام محدودیت‌های زندگی را کنار بزنید و آرام‌آرام به موفقیت و ثروت برسید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی