ندای درونی شما

ندای درونی شما

(5)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
627

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ندای درونی شما

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
وین دایر همیشه جزو محبوب‌ها و کتاب‌هایش در زمره پرفروش‌ها بوده است. محبوبیت و فروش بالای کتاب‌های وین دایر از آن‌روست که او درباره باطن و فطرت بشری سخن می‌گوید. درباره اموری مشترک میان انسان‌ها که غربی و شرقی نمی‌شناسد و هیچ و آیین و مذهبی کتمانش نمی‌کند. او در مورد کتاب “ندای درونی شما” می‌گوید: “نگارش این کتاب تجربه‌ای ماورای تصورات من بود. چندین ماه هر روز صبح حدود ساعت 3.30 برمی‌خاستم، لحظاتی را به عبادت و راز و نیاز شخصی با خداوند می‌گذراندم و سپس مشغول نوشتن می‌شدم. قلمم را روی کاغذ می‌گذاشتم و خود را رها می کردم تا کلمات از جهان نامرئی روحانی به قلبم و از قلبم بر صفحات کاغذ جاری شوند. در درون خویش می‌دانم که این کلمات به من تعلق ندارند. من تنها وسیله‌ای بودم که این اندیشه‌ها بیان شوند. من به برقراری این جریان روحانی اعتقاد دارم و تا زمانی که هنگام نوشتن “با روح” باشم این جریان ادامه خواهد داشت.”
وین دایر گفته است که در طول 35 سالی که (تا زمان انتشار این کتاب) به عنوان نویسنده قلم زده، این شخصی‌ترین کتابی است که نوشته است. درواقع مثال‌هایی که آورده همه از تجربیات و احساسات شخصی او نشات گرفته است. “ندای درونی شما” به الهام‌های شخصی پرداخته است. این کتاب در پنج فصل نگاهی داردبه: الهام زندگی با روح، اصول و پایه‌های الهام، دادن و گرفتن الهام، تبادل شما با مبدا روحانی‌تان، نگاه شخصی به الهام.
وین دایر در این کتاب درباره زندگی الهامی می‌نویسد. درباره اینکه می‌توانید الهام بخش دیگران باشید و همیشه با روح و اعتماد به نفس زندگی کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Mahya Mohamadpoor
    • پاسخ به نظر

    عاااااااالی ازنظر من این کتاب مثل قران باید تو همه خانه ها باشه دیدن خداوند تو ذره ذره زندگی واقعا لذت بخشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی