ثروتمندترین مرد بابل

(8)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1069

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ثروتمندترین مرد بابل

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
ثروتمندترین مرد بابل، از الهام‌بخش‌ترین و مشهورترین کتاب‌ها دربارة به‌دست آوردن پول، پس‌انداز و صرفه‌جویی مالی است.
این کتاب درباره موفقیت‌های شخصی است. موفقیت یعنی دستاوردهایی که درنتیجه ی تلاش و توانایی خود به آن دست می‌یابیم. کلید دستیابی به موفقیت، فراهم آوردن مقدمات لازم است.
این کتاب راه چاره‌ای برای کیف پول خالی است و به‌عنوان راهنمایی برای کسب آگاهی در زمینه ی مالی درنظر گرفته شده است. درواقع هدف آن این است که افراد جویای موفقیت در زمینه ی مالی، از چنان بینشی برخوردار شوند که بتوانند به پول دست یابند، آن را پس‌انداز کنند و از پس‌انداز خود درآمدی بیشتر کسب کنند.
فصل‌های مختلف این کتاب ما را به یاد شهر بابل می‌اندازد؛ سرزمینی که همان اصول اساسی را که امروزه به آن پی برده شده و در تمام جهان به کار گرفته می‌شود، در خود پرورانده است. بابل از این جهت که مردم آن ثروتمندترین افراد زمان خود بودند، به عنوان ثروتمندترین شهر دنیای قدیم شناخته می‌شد؛ مردمی که به خوبی از ارزش پول آگاه بودند و توانستند اصول درست مالی را برای به دست آوردن پول، پس‌انداز کردن و کسب درآمد بیشتر از پس اندازشان به کار گیرند.
جورج ساموئل کلاسون – نویسنده ی کتاب – تاجر ی موفق بود که اولین اطلس راه‌های ایالات متحده و کانادا را منتشر کرد. او نویسنده ی کتابچه‌هایی بود که با استفاده از حکایت‌های بابل باستان، موضوع موفقیت مالی و صرفه‌جویی را دستمایه قرار داد و میلیون‌ها نسخه از آثارش در دنیا خوانده شده است. معروف‌ترین آن کتاب‌ها ثروتمندترین مرد بابل است. این کتاب با ترجمه وجیهه آیت‌اللهی راهی بازار شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب بی نظیر از روش های پولدار شدن که از زمان باستان وجود داشته. این کتاب در قالب داستان های کوتاه در مورد عادت های ثروتمندترین مرد بابل به نام آرکاد است که به درخواست حاکم شهر بابل در کلاس هایی در اختیار دیگران قرار می دهد. حتی در آخر فردی که با استفاده از کتیبه های بدست آمده در این عصر می تونه زندگیش رو از فقر و بدهی نجات بده صحبت می شه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی