دختر کشیش
تخفیف

%10

دختر کشیش

(14)
نویسنده:

1,590,000ریال

1,431,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1281

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختر کشیش

انتشارات مجید منتشر کرد:
دختر کشیش کتابی است با دنیایی متفاوت و نگارشی ساده‌تر از هر چیز که اورول تاکنون نوشته است. شخصیت اصلی داستان دختر کشیش (دوروتی) است که در محیطی خشک، یعنی خانه پدرش (کشیش) زندگی می‌کند. دوروتی دختری است که از کودکی تحت تعلیمات خشک و تحجر گرایانه پدرش بزرگ شده‌است. هر چند دوروتی تا حدودی روحیه منحصر به فردی دارد.
دختر کشیش نماینده مسیحیتی پیش پا افتاده و خشک مقدس است. وضعیتی که کشیش برای دخترش ایجاد کرده‌است و مشکلاتی که دوروتی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند (مانند بدهی‌ها و فقر) ذهنیت اصلی داستان است و دوروتی تا قبل از فراموشی و زندگی عادیش تنها به همین مسائل فکرمی کند. در بخشی از کتاب دوروتی فراموشی می‌گیرد. و به دنیایی جدید پای می‌گذارد. دنیایی که کاملاً متفاوت از دنیای گذشته‌است. و دوروتی تنها و درمانده از پس آن بر می‌آید. زمانی است که او حتی به دعا و نیایش نیز فکر نمی‌کند. و کلیسا در برابرش تقریباً هاله‌ای غبار آلود در ذهن درمانده اش است. کلیسایی که از کودکی برای آن فعالیت کرده‌است. دوروتی در داستان دچار کشمکش‌های ذهنیتی در ارتباط با مذهب، فقر، پدرش، کلیسا و ... می‌شود. که در دوره فراموشیش به آن‌ها فکر کرده‌است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سیده مریم قادری
    • پاسخ به نظر

    فضای داستان، سیاه و تیره است و لحن اون انتقادی که بیرحمانه به دین، مسیحیت، فقر و فلسفه زندگی میتازه و آخرش هم جواب اینکه جایگزین ایمان در زندگی چی باید باشه رو نمیده. (ترجمه بهناز پیاده رو خوندم)

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی