پسر سرپرست یتیم خانه

(14)
نویسنده:

4,370,000ریال

3,933,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
902

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پسر سرپرست یتیم خانه

انتشارات تندیس منتشر کرد:
جان‌دو، سرپرست یتیم خانه‌ای در شهر جونگین کره شمالی است. او برای اولین بار زمانی مزه‌ی قدرت را می‌چشد که در یتیم خانه مسئول غذادهی به بچه‌ها می‌شود و خود را قادر به سیر کردن یا گرسنه نگاه داشتن جمعی می‌بیند. جان‌دو با اظهار وفاداری‌اش به جکومت پله‌های ترقی را طی می‌کند و تبدیل به گروگان‌گیری حرفه‌ای می‌شود که در لب مرز اتباع کشورهای همسایه را می‌رباید و برای کار اجباری به کره شمالی می‌برد. او در خشونت و بی‌رحمی و دروغ فریب غرق شده است و خود را شهروند مطیع بزرگ‌ترین ملت جهان می‌داند تا این‌که تصمیم می‌گیرد سان مون، زن محبوبش و بازیگر اسطوره‌ای کره شمالی را از جنگ حکومت نجات دهد. و در این راه مجبور می‌شود برای اولین بار دست به نافرمانی بزند و وارد مسیری شود که راه بازگشتی نخواهد داشت.
پسر سرپرست یتیم خانه نوشته‌ی آدام جانسون، نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسید و برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر برای بهترین رمان، جایزه‌ی ادبی صلح دیتون، جایزه‌ی بهترین کتاب کالیفرنیا، و نامزد بهترین رمان حلقه‌ی منتقدان کتاب آمریکا شد.
«رمانی که نه تها تصویری خوفناک از حکومت رمزآلوده‌ی کره‌ی شمالی به خواننده می‌دهد. بلکه معنای حقیقی عشق و ایثار را نیز جستجو می‌کند.» - نیویورک تایمز
«این تنها رمانیست که به واقع باید از خواندنش به وجد آمد.» - واشنگتن‌پست
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی