آشنایی با ادیان بزرگ
تخفیف

%10

آشنایی با ادیان بزرگ

(7)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
755

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آشنایی با ادیان بزرگ

انتشارات کتاب طه منتشر کرد:
کتاب «آشنایی با ادیان بزرگ» به منظور معرفی ادیان بزرگ و زنده جهان در قالب دو واحد درسی، برای دانشجویان الهیات و همچنین جهت استفاده طلاب علوم دینی، تدوین یافته است. دانش‌پژوهان در این کتاب، علاوه بر شناخت اهم عقاید، شعائر، اخلاقیات و دیگر موضوعات مطرح در ادیان بزرگ جهان، با تاریخچه مختصر آنها و تاثیر آنها بر فرهنگ بشری آشنا می‌شوند.
نویسنده کتاب کوشیده است تا در بررسی هر یک از ادیان، به تناسب اهمیت آنها، نکات مهم و برجسته آن دین را گوشزد کند و از ذکر موارد غیرمهم و غیرضروری بپرهیزد. اشتراک ما مسلمانان در پیشینه و زمینه‌های فرهنگی با دو دین یهود و مسیحیت، موجب شده تا شناخت دقیق‌تر آن دو دین برای ما اهمیت بیشتری پیدا کند؛ به همین دلیل حجم بیشتری از کتاب به این دو دین به‌ویژه مسیحیت اختصاص یافته است.
در این اثر درباره دین اسلام بحث نمی‌شود، زیرا خوانندگان گرامی با اسلام آشنا هستند و بحث کردن پیرامون اسلام در این سطح برای ایشان مفید نیست. به جای این کار، در فصل دهم، پاره‌ای از عقاید و اعمال اسلامی با برخی ادیان دیگر مقایسه شده است.
کتاب «آشنایی با ادیان بزرگ» شامل ده فصل «کلیات»، «ادیان ابتدایی»، «ادیان قدیم»، «ادیان هندوستان»، «چین و ژاپن»، «ایران باستان»، «ادیان عرب قبل از اسلام»، «یهودیت»، «مسیحیت» و «اسلام و ادیان» است.
این کتاب، به قلم آقای «حسین توفیقی» تالیف گردیده و چاپ شانزدهم آن در سال 1394 با همکاری سه انتشارات «کتاب طه»، «سمت» و «جامعه المصطفی العالمیه» عرضه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی