یک پک

(6)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
713

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک پک

انتشارات آموت منتشر کرد:
استفانی پلام، مایوس از ازدواجی ناموفق و در تلاش برای فراموش کردن گذشته، به کار خطرناک تعقیب و تحویل مجرمین بدهکار، می¬پردازد. آشنایی با رنجر، جوان ثروتمند و خوش ظاهری که صاحب یک موسسه¬ی معتبر سیستم¬های حفاظت و ایمنی است، او را بر سر دوراهی احساسی قرار می¬دهد... .
ماجراهای سرگرم کننده و طنزآمیز داستان، و مخاطرات شغل استفانی پلام به عنوان یک کارگاه خصوصی، در کنار پایانی غیر منتظره، خواننده را ناگریز به سراغ «پک»های بعدی «جانت ایوانویچ» نویسنده¬ی این اثر مهیج می¬فرستد.
«جانت ایوانچ» نویسنده آمریکایی و خالق شخصیت جذاب استفانی پلام است.
مجموعه رمان¬های شکل¬گرفته با این شخصیت، بارها در صدر کتاب¬های پر فروش نیویورک تایمز درخشیده¬اند. از دیگر آثار ایوانویچ می¬توان به دوازده رمان عاشقانه، لیزی و دیزل، و داستان¬های الکساندر بارنابی نام برد.
«زهره زادسر» مدرس و نویسنده¬ی مقالات فرهنگنامه¬ی کودکان و نوجوانان، در شهر درگز متولد شده است. فارغ¬التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران، و مترجم و مدرس زبان آلمانی است. از آثار منتشر شده¬ی او: گذر از ناممکن نوشته¬ی پیتر کومر، چهار خانه¬ی سیاه-سفید نوشته¬ی الزه کلبرگر/ مجموعه داستان شبانه¬های کوچک برای مادران زحمتکش/شهر خدایان وحشی نوشته¬ی ایزابل آلنده / آنجاست که نمی¬توانم نه بگویم نوشته¬ی نادیا اینزمن، ودزدان تابستان اثر ترومن کاپوته.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی