زن آندروس

(5)

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
446

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زن آندروس

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
تورنتون وایلدر (1897-1995)
نمایشنامه¬نویس و نویسنده¬ی آمریکایی، اولین رمانش به نام «کابلا» را سال 1926 نوشت و با دومین رمانش، ـپل سن لوییس ری« ، جایزه پولیتزر سال 1928 را دریافت کرد. او چند رمان دیگر هم در کارنامه¬اش دارد. از جمله رمان «هشتمین روز» که برنده¬ی جایزه¬ی کتاب ملی سال 1968 شد.
وایلدر نمایشنامه¬نویس برجسته¬ای نیز بود. نمایشنامه «شهر ما» که نگاهی به زندگی در شهر کوچکی در آمریکاست، سال 1938 جایزه پولیتزر نمایش را برایش به ارمغان آورد. او این جایزه را بار دیگر به خاطر نمایشنامه¬ی «پوست دندان¬های مار» (1943) به دست آورد.
رمان پر فروش «زن آندروس » (1930) که بستر رویدادهای آن پیش از میلاد مسیح در یکی از جزایر پر ابهام یونان است.
روایت¬گر شخصیت معمایی و پر ابهام گرایسیس است. زنی مطرود با زیبایی وهوش خیره کننده! کرایسیس با تشکیل گردهمایی¬هایی با مردان جوان و مجرد جزیره، در پی یافتن مفاهیم ارزشمند زندگی است، و این که انسان واقعا در این دنیای خشن چطور می¬میرد. تورنتون وایلدر در این اثر هم، مانند بقیه¬ی آثارش به طور ضمنی اشاره می¬کند که خاص¬ترین و متعالی¬ترین عشق، عشقی است که فداکارانه و صادقانه باشد. به گفته¬ی او نیازی نیست که این عشق لزوما عشقی رمانتیک میان یک زن و مرد باشد. عشق، عشق است و می¬تواند به همه¬ی هستی پیشکش شود. حتی به آن¬چه از نگاه انسان سخت و دردناک است. چنان که در متن کتاب آمده: «من همه¬ی زندگان را می¬ستایم. همه¬ی روشنایی¬ها و همه¬ی تاریکی¬ها.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی