نورمور (جلددوم)

(5)

170,000ریال

153,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
356

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نورمور

انتشارات نودا منتشر کرد:
جسیکا تاونسند در ساحل آفتابی استرالیا زندگی می کند،اما چند سال را در لندن گذرانده است.او برای هشت سال نویسنده آگهی های تجاری و مطالب تبلیغاتی بود و سپس ویراستار مجله حیات وحش کودکان در با غ وحش استیو ایروین بود.
موریگان کرو نفرین شده است.
او در شامگاه که شوم ترین روز برای متولد شدن هر بچه ای است ،به دنیا آمد.به همین خاطر موریگان برای تمام اتفاقات ناخوشایند مقصر شناخته می شود؛از توفان های تگرگ گرفته تا سکته های قلبی و بدتر از همه،نفرین،او را محکوم به مرگدر نیمه شب جشن تولد یازده سالگی اش می کند.
اما در حالی که موریگان منتظر تقدیرش است،مردی عجیب و شگفت انگیز به نام ژوپیتر نورث از راه می رسد . او در حالی که توسط سگ های شکاری سیاه و شکارچیان سایه مانندی سوار بر اسب تعقیب می شود،موریگان را فراری می دهد و با خود به شهری رازالود و جادویی به نام نورمو میبرد.موریگان برای اینکه بتواند همیشه در نورو بماند،باید در چهار آزمون سخت و خطرناک با صدها بچه دیگر رقابت کند و پیروز شود.در غیر این صورت مجبور خواهد شد که شهر را ترک کند و با سرنوشت مرگبارش روبه رو شود.برای طرفداران کتاب های نیل گایمن و هری پانر و همین طور انجمن اسرار آمیز بندکیت،این کتاب که داستانی با ریتمی سریع و ئنیایی خیال انگیز دارد،انرژی تازه و جادویی به ارمغان می آورد که همه نسل ها را به خود جذب خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی