30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
شطرنج
آموزنده ترین بازی های تاریخ شطرنج

آموزنده ترین بازی های تاریخ شطرنج

(7)

1,200,000ریال

960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1060

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آموزنده ترین بازی های تاریخ شطرنج

انتشارات شباهنگ منتشر کرد:
کتابی که در دست دارید یکی از آثار خاطره انگیز جهان شطرنج است که به معرفی و بررسی استادانه 62 شاهکار تاریخ شطرنج می پردازد.ایرونگ چرنف مولف مشهور کتاب های شطرنج با سبکی بدیع به زیبایی به تفسیر بازی ها پرداخته و بهره برداری از آنها را برای تمامی سطوح میسر ساخته است.
همان طور که او در مقدمه خاطر نشان می کند«چه کسی بعد از دیدن نمایش صریح و دلپذیر کاپابلانکا در بازی شماره 1 برابر تار تاکوور،به نیروی مهیب یک رخ د عرض هفتم شک خواهد کرد؟ و چه کسی از بازی تاراش برابر تورولد و هنر اداره آخر بازی رخ و پیاده (مهم ترین آخر بازی شطرنج )،نمی تواند چیزهای زیادی فرا گیرد؟ وآیا می توان نمایشی متقاعدکننده تر از بازی برنشتین-میزس یافت که در آن کنترل خانه های سیاه رنگ،تاثیر فلج کننده ای را روی پوزیسیون حریف وارد می کنند؟ یا شفاف تر و سرگرم کننده تر از آخر بازی فیل و پیاده که مشخصه دو بازی بلکبرن و وایس می باشند،وجود دارد؟
تفسیرهای جسورانه و روشن او به خوبی نشان می دهد که چگونه جنگاورانی همچون اشتاینیتز،کاپابلانکا ،آخلین ،فیشر و دیگر اسطوره های جهان شطرنج،تئوری را به عمل آورده و مانورها و حملات آموزنده خود را در صفحه به نمایش می گذارند.تکنیک خواننده با مطالعه هر بازی بهبود یافته و ضمن آشنا شدن با آموزنده ترین بازی های تاریخ شطرنج،از بررسی آنها لذت وافری خواهد برد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نازنین ادیب
    • پاسخ به نظر

    همونطور که از عنوانش مشخصه در این کتاب 62 شاهکار از بازی های بزرگان شطرنج تفسیر و تحلیل شده.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی