30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
اروپا
آیا روسیه امپریالیست است؟

آیا روسیه امپریالیست است؟

(3)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
389

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آیا روسیه امپریالیست است؟

انتشارات گل آذین منتشر کرد:
... روابط جمهوری فدارسیون روسیه با جهان،ماهیت حاکمان جدید و سیستم حاکم بر آن،به محل مناقشه بزرگی در افکار عمومی جهان و سیاست چپ و راست تبدیل شده است.رخی آن را کشوری امپریالیست در ردیف دیگر امپریالیست ها و برخی دیگر آن را کشوری سرمایه داری اما غیر امپریالیست به تصویر کشیده اند.توجه به روسیه در کشور ما به دلایل عینی و موجه،فراتر از محافل آکادمیک،حتی مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است.و اغلب اخبار در رابطه با روسیه با جدیت پیگیری می شود.
در بخش اول این کتاب،سام ویلیامز نویسنده چپگرای آمریکایی و فعال صلح به بررسی دلایل و بستر تاریخی روسیه می پردازد تا به این پرسش پاسخ دهدکه، آیا روسیه امپریالیست است؟
در بخش دوم،پروفسور جان کوفاس،استاد بازنشسته ی دانشگاه هند،به بررسی دشمنی ابدی بین امریکا و روسیه می پردازد که حاوی اطلاعات ارزشمندی در شناخت علل و عوامل موثر در این دشمنی ابدی است.
مترجم امیدوار است این مجموعه بتواند در افکندن نوری به موجودیت روسیه امروز موفق بوده باشد و مورد توجه علاقه مندان به سیاست جهانی قرار گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهدی عباسی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب با آوردن توجیهاتی سعی در غیرامپریالیست نشان دادن شوروی استالین و فدراسیون روسیه است. توجیهات در واقع نقل جملاتی که خارج از زمینه‌شان نقل شده‌اند است و از این نظر معادل توجیهاتی است که برای پوشاندن ماهیت امپریالیستی دول اروپایی، چین یا آمریکا آورده می‌شود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی