گلشن عشق

(1)

155,000ریال

139,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
230

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گلشن عشق

انتشارات هزاره ققنوس منتشر کرد:
در فروردین ماه سال 1327 ه.ش در خانواده ای مذهبی در شهر مقدس مشهد دیده به جهان گشود. هنوز سه سال و نیم نشده بود که پدرش در گذشت و مادرش سرپرستی کامل او و برادر و سه خواهرش را برعهده گرفت. اندکی پس از چهار سالگی مادرش او را به مکتب خانه سپرد تا قرائت قرآن کریم را فراگیرد. دو سال به مکتب رفت تا موفق شد قرآن را به طور کامل فرا گیرد.
در مهر ماه 1331 وارد دبستان شد و در خرداد 1339 دوره ابتدایی را با رتبه عالی به پایان رساند. در دبیرستان علوی مشهد در محضر استادانی همچون استاد مرحوم محمد تقی شریعتی و استاد شادروان دکتر علی شریعتی کسب فیض نمود.
در مهر ماه سال 1344 مادرش در گذشت. با آنکه فوت مادرش ضربه سختی بر او وارد کرده بود در سال 45 تحصیلات متوسطه را به پایان رساند در آزمون رشته ریاضی دانشگاه تهران شرکت کرد و پس از قبولی وارد دانشگاه شد. در دوران دانشگاه از محضر استادان بزرگ ریاضی؛ همچون استاد پروفسور دکتر محسن هشترودی استاد دکتر محمود حسابی، استاد دکتر عباس ریاضی، استاد پروفسور محمد تقی فاطمی استفاده نمود.
در سال 1353 به استخدام آموزش و پرورش در آمد و به عنوان دبیر ریاضی مشغول به کار شد. در سال 1354 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر می باشد.
وی بالغ بر 4000 بیت سروده دارد که شامل غزل قصیده، قطعه، رباعی ، ترجیح بند و غیره می باشد. سر انجام در صبحگاه سوم شهریور سال 1375 دیده از جهان فرو بست.
روحش شاد یادش گرامی.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی