قمارباز

(4)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
527

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قمارباز

انتشارات پنگوئن منتشر کرد:
قمار باز رمان کوتاهی از داستایوفسکی است. این رمان نشان دهنده ی اعتیاد خود داستایوفسکی به رولت می باشد که الهام بخش نوشتن این کتاب شد. داستایوفسکی در هنگام نوشتن کتاب تحت فشار سختی برای باز پرداخت بدهی اش ناشی از قمار بود. قمار باز یکی از آثار درخور و ممتاز داستایوفسکی است که در سن 45 سالگی وی، تنها در مدت 26 روز نگاشته شده است. داستان رمان ماجرای خانواده ای روس است که بر اثر تحولات بی لیاقتی ها ثروت انبوه خود را از دست داده و مجبور به مهاجرت به کشور دیگری شده اند.
راوی داستان که معلم فرزندان این خانواده است داستان را در حالی روایت می کند که یا از قمارخانه برگشته است و یا در راه قمارخانه است.
وی که به شانس خودش در قمار اعتقاد راسخ دارد مدام در اندیشه قمار است و آن را تنها راه محقق شدن خواسته هایش می داند.
رمان دربرگیرنده مناسبات و روابطی است که تمامی انسان ها در زندگی روزمره با آن مواجه هستند و مشغله ی شخصیت های داستان نیز از نوع مشغله های ذهنی تمامی انسان ها است.
دغدغه هایی همچون عشق، ثروت، شهرت و بدین ترتیب ما با یک روایت کاملا رنال مواجه هستیم. زندگی در نظر داستایوفسکی همچون یک بازی قمار است که انسان در آن هست تا فقط انتخاب کنی و گردانه را بچرخانی، و اینکه (این انتخاب آیا موفقیت و پیروزی در بردارد یا خیر؟)
چیزی فرای دستان قدرت بشریت است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍نگار آل سیدان
    • پاسخ به نظر

    کتاب فوق العاده از یه نشر خیلی خوب، ولی ترجمه ی جلال آل احمد کسل کننده و گنگ کرده کتاب رو. پیشنهادم ترجمه ی سروش حبیبی هستش :}

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی