سه شنبه ها با موری

(12)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1078

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سه شنبه ها با موری

انتشارات پنگوئن منتشر کرد:
داستانی که در دست دارید داستانی بر اساس واقعیت است.
این کتاب در سال 1997 م چاپ شده. اما در این روزگار در هر جایی اعم از، ویترین کتاب فروشی ها، برنامه های تلویزیونی، پیامک های تلفن های همراه، جلسات بزرگ روانشناس های ریز و درشت و... صحبت از آموزش زندگی ، روشن بینی، فلسفه ی بهتر زندگی کردن و این که چگونه پول دار شویم و نشویم یا اینکه چگونه کارهای خود را در کمتر از چند دقیقه به پایان برسانیم و ... است، این که بتوان به واقعیت پیوستن یکی از گفته ها و آموزه ها را از نزدیک دید و لمس کرد، ممکن است باورهای از دست رفته ی خیلی ها را بر گرداند.
داستان موری شوارتز که در این کتاب می خوانید، از دیدگاه باز و روشن یک استاد جامعه شناس دانشگاه برندیس صحبت می کند که دچار یکی از سخت ترین بیماری ها یعنی ALS شده اما در همان ابتدا تصمیم می گیرد که به این بیماری اجازه ی غلبه کردن بر روح و شخصیت خود را ندهد.
هنگام ترجمه ی این داستان وقتی به جملات موری درباره ی زندگی می رسیدم، با خودم فکر می کردم که این ها همه در حد صحبت و حرف زیباست و هیچ کدام نمی تواند حقیقت داشته باشد. اما هرچه در داستان جلوتر رفتم و با شخصیت موری بیشتر آشنا شدم، متوجه شدم که واقعا ممکن است این صحبت های روان شناسانه به حقیقت بپیوندند. اما حقیقت ماجرا این جاست که در ذات ما انسان ها، نوعی راحت طلبی خفته، که به راحتی بیدار می شود و کنترل تمام رفتار ما را به دست می گیرد.
فروشگاه اینترنتی30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سیده مریم قادری
    • پاسخ به نظر

    آدم از کتابهایی که زیاد ازش تعریف و تبلیغ میشه بیشتر از اینا توقع داره. میچ آلبوم تو این کتاب، در فلسفه مرگ و زندگی، جملات قصاری از یک استاد نقل می کنه همراه با ذکر خاطراتی. شاید در فرهنگ مادی زده آمریکا این جملات زیادی قصار باشه ولی برای یک فرهنگِ کهنِ معنوی مثل ما، این جملات خیلی معمولیه. قلم میچ کسل کننده هم هست. کتاب انتشارات پنگوئن هم پر از غلط چاپی و املائیه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی