قهرمانان دی سی (2)(بتمن)(شب گرد)

(23)
نویسنده:

2,890,000ریال

2,601,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1201

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
9

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قهرمانان دی سی

انتشارات باژ منتشر کرد:
پیش از آنکه بتمن باشد ، بروس وین بود... پسری بی پروا که قوانین را برای دختری که می تواند بزرگترین دشمنش باشد ، زیر پا می گذارد.
شب گردها به ایجاد رعب و وحشت در شهر گاتهام مشغول شده اند و بروس وین نفر بعدی در لیست اهداف آن هاست. ثروتمندان شهر یکی پس از دیگری مثل طعمه ای برای شکار در عمارت های خود گرفتار سیستم حفاظتی خانه های شان می شوند. در همین حین بروس به زودی هجده سالش می شود و میتواند به ثروت خانوادگی اش ، موسسه وین و تمام فن آوری های جدیدی که دوست دارددسترسی داشته باشد . اما در مسیر رسیدن به خانه از جشن تولدش ، انتخابی بدون فکر می کند و در نتیجه محکوم می شود به انجام خدمات اجتماعی در تیمارستان آرکهام ، زندانی بدنام برای نگهداری خطرناک ترین مجرمان شهر.
مدلین والاس قاتلی فوق العاده باهوش ... و تنها امید بروس است.مدلین دختری باهوش و جذاب ترین بیمار آرکهام استکه با شب گردها هم ارتباط دارد . دختری که فقط با بروس حرف خواهد زد.برای بروس این دختر مثل رازی است که نیاز به کنکاش دارد ، اما آیا او را راضی به گفتن رازهایش می کند ، یا در واقع خودش است که اطلاعاتی به مدلین می دهد تا او شهر گاتهام را به زانو درآورد؟
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • م شمس
    • پاسخ به نظر

    از آنجایی که برای اولین بار به داستانی که مربوط به نوجوانی های بتمن بود، برخوردم اثری راضی کننده هست.مترجم این کتاب نیز تمام سعی خود را داشته که تا جای ممکن حق اثر را بجا آورده و از سانسور بی دلیل در ترجمه پرهیز کرده است که جا دارد تشکر ویژه از ایشان بعمل آورم.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی