30بوک
سیاسی
عمومی
دولت اسلامی خلافت دیجیتالی

دولت اسلامی خلافت دیجیتالی

(1)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
258

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دولت اسلامی خلافت دیجیتالی

انتشارات کلاغ منتشر کرد:
(اوج خوش شانسی یک روزنامه نگار هنگامی است که خود در صحنه ی رویداد عمده ی تیتریک اخبار حضور داشته باشد.)
عبدالباری عطوانی روز چهارشنبه، 22 فروردین 96، از چنین شانسی برخوردار شد. او می نویسد: (روز و ساعتی که من به پارلمان بریتانیا دعوت شده بودم تا بر اساس کتابم، دولت اسلامی: خلافت دیجیتالی، پیرامون تروریسم-ریشه ها، علت ها، زمینه های رشد و بالندگی، عوامل اجرائی، خطرات و خروجی رسانه ها- سخن رانی کنم، هم زمان شد با یک حمله ی تروریستی در لندن که چهار کشته و چهل زخمی بر جای گذاشت.
(ناگهان مردان یونیفرم پوش عجیبی نقاب بر چهره، زره بر تن و مسلسل دردست-شبه قورباغه های نینجا-به سالن سخن رانی ریختند و به ما دستور دادند آنجا را ترک کنیم و از راه پله ها به طبقه ی هم کف برویم. و بدون هیچ توضیحی فقط گفتند یک حادثه ی تروریستی مهم رخ داده است.
(نمی توانم بگویم احساس ترس یا وحشت داشتم. شاید به این دلیل که خود اهل منطقه یی آشوب زده هستم و چند جنگ را دیده ام. اما، در جریان تخلیه ی آن ساختمان که کاملا آرام و منظم انجام شد، می توانستم ترس و نگرانی غالب بر وجود سه هزار نفر را به خوبی درک کنم.)
کتاب دولت اسلامی: خلافت دیجیتالی اطلاعات دقیق و ارزشمندی درباره ی گروه های جهادی و به ویژه دولت اسلامی یا داعش را ارائه می کند. در این کتاب خواستگاه، نحوه ی گسترش و سربازگیری، چگونگی استفاده ی بهینه از فضای مجازی برای عضو گیری و تبلیغات، ایدئولوژی، راه برد و تاکتیک های جنگی و... این تشکیلات بررسی می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی