هنوز هم من

(11)
نویسنده:

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1584

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنوز هم من

انتشارات میلکان منتشر کرد:
تلفنم رو از جیبم کشیدم بیرون و عکس ها رو رد کردم تا به عکس های مورد علاقه م از سم رسیدم که با یونیفرم سبز تیره ش روی تراس نشسته بود. تازه کارش تمام شده بود و چای می نوشید، در حالی که به من لبخند می زد. خورشید پایین پشت سرش بود و یادم می آد که داشتم به خورشید نگاه می کردم که چطوری پایین می رفت. چایی من روی طاقچه ی پشت سرم سرد می شد، درحالی که سم با صبوری نشسته بود تا من ازش عکس بگیرم.
(خیلی خوش تیپه! اونم می آد نیویورک؟)
اون شب خواب ویل رو دیدم. خیلی کم خوابش رو می دیدم. روزهای اولی که اونو از دست داده بودم، اون قدر غمگین بودم که فکر می کردم یه نفر درست تو درونم یه سوراخ درست کرده. وقتی با سم آشنا شدم، خواب ها متوقف شدن. اما دوباره خوابش رو دیدم. بعضی وقت ها، اونقدر زنده و واقعی به نظر می رسید که انگار واقعا جلوی من وایساده بود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Zeinab Ara
    • پاسخ به نظر

    من قلم جوجو مویز رو واقعا دوست دارم، باعث میشه که لحظه لحظه با کاراکتر داستان زندگی کنی و این بار هم من با لوئیزا تو قلب نیویورک زندگی کردم. بعد تمام اون سختیایی که کشیده بود، دیدن تلاشش برای ساختن زندگیش به من شور زندگی میداد. پیشنهاد میکنم اگر دو جلد قبلی رو خوندید، حتما به سراغ این جلد سوم هم بیاین. من که لذت بردم❤️

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی