راز آشکار (کتاب سرا)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
123

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راز آشکار

انتشارات کتاب سرا منتشر کرد:
رمان راز آشکار روایت زندگی زن سنتی ایرانی با تما دغدغه های آن است زنی که تحت تاثیر آموزه های جامعه مذکر تصور می کند با فرامشو کردن یا فدا کردن خود و خواسته ها یخود می تواند کانون خانواده را گرم نگه دارد ول یدر سفری تشرف گون که اغلب در رمان های مدرن صورت می گیرد به ادراک تازه ای در هستی خود می رسد و در می یابد که لازم است ابتدا به خود و فردیت و هویت خود توجه کند تا بتواند به خودشناسی برسد پس از آن است که میتواند دیگران را بشناسد و جایگاه واقعی خود را در جامعه بیابد.
نکته جالب تمهید به آگاهی رسیدن راوی است او در سفر به پیشنهاد یکی از همراهان وارد بازیی می شود که رمز داستان را می سازد و اندیشیدن به آن راز عامل بازگشت راوی به خود و یافتن خود است.
از نکات در خور اعتنا در این رمان نحوه آغاز رمان است که نویسنده اطلاعات مورد نیاز خواننده و دغدغههای راوی را مطرح می کند تا خواننده با پیش آگاهی مناسبی داستان را دنبال کند. اما این کار مانع ایجاد تعلیق در رمان نشده و نویسنده با ایجاد تعلیقهای متوالی خواننده را با خود تا انتها می برد.
می توان از این آموخت که انسان نباید از روی شواهد ظاهری زود نتیجه گیری کند چرا که در جهان امروز نشانه ها می توانند فریبنده باشند.
محمدرضا گودرزی
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی