بالکان اکسپرس (پالتویی)

(31)

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2076

علاقه مندان به این کتاب
36

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بالکان اکسپرس

انتشارات گمان منتشر کرد:
فلسفه فقط رشته ای دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود فلسفه به همه تعلق دارد و همه ما از کودکی سوالاتی طرح می کنیم که جنبه فلسفی آشکاری دارند.این سوال ها و پاسخ های آن ها راه زندگی هر کس را معین می کنند.این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می پردازد که همه ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم از سوال های کلی نظیر معنای زندگی و خوشبختی گرفته تا مسائل جزئی تر نظیر درد بخشودن ترس ملال، حسد، عشق ، جاودانگی ...زیان این کتاب ها فنی نیستو همگان می توانند آنها را بخوانند.
همه ما از سر فرصت طلبی و ترس در تداوم یافتن این جنگ شریک و همدستیم زیرا با بستن چمدان هایمان با ادامه دادن به خریدمان با کار کردن روی زمینمان با تظاهر کردن به اینکه اتفاقی نیفتاده و با این فکر که این مشکل ما نیست در واقع داریم به آن دیگری ها خیانت می کنیم اما آنچه متوجهش نیستیم این است که با چنین مرزبندی هایی داریم خودمان را هم گول می زنیم با این کا ردر واقع خودمان را هم در معرض این خطر قرار می دهیم که در شرایطی متفاوت تبدیل به آن دیگری شویم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتابِ پسران رویین را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    جنگ مثل یک هیولاست. جانوری افسانه ای که از یک جای خیلی دور می آید . دلت نمی خواهد باور کنی که این جانور کاری به کار زندگی تو دارد، سعی می کنی به خودت بقبولانی که همه چیز همان طور که بود باقی می ماند تا این که این هیولا گلویت را می گیرد. نفست طعم مرگ می گیرد، خواب هایت پر می شود از تصویرهای کابوس وار بدن های تکه تکه شده و کم کم مرگ خودت را تصویر می کنی....

عیدی