بیماری (9)(پالتویی)

(5)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1004

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیماری

انتشارات گمان منتشر کرد:
فلسفه فقط رشته ای دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود فلسفه به همه تعلق دارد و همه ما از کودکی سوالاتی طرح می کنیم که جنبه فلسفی آشکاری دارند.این سوال ها و پاسخ های آن ها راه زندگی هر کس را معین می کنند.این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می پردازد که همه ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم از سوال های کلی نظیر معنای زندگی و خوشبختی گرفته تا مسائل جزئی تر نظیر درد بخشودن ترس ملال، حسد، عشق ، جاودانگی ...زیان این کتاب ها فنی نیستو همگان می توانند آنها را بخوانند.
همه ما در برهه ای از زندگی مان بیمار می شویم بیشترمان هم بر اثر ابتلا به یکی از این بیماری ها غزل خداحافظی را می خوانیم زندگی همه تا حدی متاثر از بیماری هاست بیماری و زوال مشخصه های عمومی موجودات زنده اند پس چرا بیماری به قول زنی مبتلا به سرطان که نامه ای برایم نوشته بود «راز کوچک و کثیفی» است که فقط بین بیماران رد و بدل می شود؟مگر دز این راز چه چیزی نهفته است ؟ بیمار بودن و چه حس و حالی دارد؟ در این کتا بمی کوشیم پرده از «را زکوچک و کثیف» بیماری برادرم به این امید که افراد در تجربه بیماری احساس بی کسی تنهایی کمتری داشته باشند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    ما هیچ وقت مرگ خودمان را تجربه نمی کنیم. مرگ نه پدیده ای است که در افق تجربه ای ما بگنجد و نه تجربه ای که از سر بگذرانیم.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    دکارت ما را روح های اندیشمند و‌ مجردی تعریف می کند که موقتا و اتفاقی در پیکری جسمانی جا گرفته ایم.

عیدی