انقلاب شبکه های اجتماعی

(3)

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
753

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انقلاب شبکه های اجتماعی

انتشارات سیته منتشر کرد:
یک راهنمای قدرتمند برای نقش شبکه های اجتماعی آنلاین: شبکه های اجتماعی چه هستند، چطور کار میکنند و در کسب و کار و اقتصاد چه نقشی دارند. کتاب انقلاب شبکه های اجتماعی با نثری روان، مثال های روشنگر و درس هایی عملی از این مفهوم رمزگشایی میکند.
«شبکه های اجتماعی طی دو دهه ی گذشته اقتصاد را متحول کرده اند. اما هنوز مانده تا تاثیر واقعی آن ها پدیدار شود. کتاب انقلاب شبکه های اجتماعی اولین چارچوب جامع را برای راهبردهای مشارکت در کسب و کار و پیش بینی برندگان و بازندگان آینده را ارائه کرده است.»
«کتاب انقلاب شبکه های اجتماعی دستور العملی است برای اغتشاشات صنعت شما، میتوانید بخوانیدش یا از دسترس رقبای فعلی یا آتی تان دور نگاهش دارید. به نظر ممن نباید آن را دست کم گرفت.»
«کتاب انقلاب شبکه های اجتماعی چنان تحلیل جامع و دقیقی اراده کرده که به یکی از منابع اطلاعاتی ضروری برای دانشجویان مدیریت ارشد کسب و کار من تبدیل شده است. ادراک مهم و کلیدی این کتاب این است که اگر اقتصاد زیر ساخت راهبردهای شبکه های اجتماعی درست درک شود، برای تمام کسانی که به نوعی درگیر آن هستند، مفید خواهد بود. کتاب را بخوانید و آن را در اختیار شرکای تجاری خود نیز قرار دهید. از این کار پشیمان نخواهید شد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی