جادوی شفا

جادوی شفا (بهارسبز)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
181

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جادوی شفا

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
ضمیر ناخودآگاه ما ساختاری بسیار معجزه‌گونه دارد. ضمیر ناخودآگاه ما مانند روح ما عمل می‌کند. با شعور برتر و شعور جمعی (آگاهی افراد دنیا) ارتباط دارد. ضمیر ناخودآگاه ما مسئولیت نود درصد فعالیت‌های روزمره مثل خوردن، آشامیدن، نفس کشیدن و حتی رانندگی و تایپ کردن را برعهده دارد. به‌طوری که ما آگاهانه متوجه انجام دادن آن‌ها نمی‌شویم.
این شعور برتر می‌داند ما را چگونه به‌قدرت، ثروت، شفا یا فقر و بیماری و بیچارگی رهنمون کند. اما این حافظه کامپیوتر نیازمند سیستم عامل ویندوز است که برنامه‌هایی روی آن نصب شود و وقتی برنامه‌های مناسب داشته باشد، نتایج و بازخوردهای مفیدی نیز به‌ما خواهد داد.
ضمیر ناخودآگاه را می‌توانم اساس شخصیت بنامم که تمام باورها، ارزش‌ها و متاپروگرم‌های ما (چهارچوب‌های ذهنی) در آن قرار می‌گیرد. عزت نفس و امنیت که مهم‌ترین پایه‌های شخصیت و باورهای ما هستند در این بخش نهادینه می‌شود. شما چگونه در مورد خود می‌اندیشید؟ آیا لیاقت بهترین‌ها را دارید یا خود را موجود ارزشمندی نمی‌دانید؟ آیا امنیت را در وجود خود احساس می‌کنید یا به‌دنبال امنیت در آغوش دیگران می‌گردید؟
ریشه اکثر بیماری‌ها و عذاب‌های مادی که ما می‌کشیم به‌خاطر عدم وجود حس ارزشمندی ما نسبت به‌خودمان است. اگر جوابتان بخش دوم سؤالات را شامل می‌شود ناراحت نباشید. ما در این کتاب به‌همه این مسائل خواهیم پرداخت تا از نو اساس شخصیت خود را بسازیم و بتوانیم جواب مسائل و دردهای خود را بیابیم.
ضمیر ناخودآگاه تا پانزده سالگی توسط محیط و ما، با منابع و ورودی‌های ذهنی برنامه‌ریزی می‌شود. ضمیر ناخودآگاه ما سه ویژگی مهم دارد که با آگاهی از این ویژگی‌ها می‌توانیم آن را به‌کنترل خود در آوریم و در راستای خواسته‌های خود آن را برنامه‌ریزی کنیم.
فروشگاه اینترنیت 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی