30بوک
کالای فرهنگی
مجله
مجله فرهنگی
فصلنامه سینما انیمیشن
فصلنامه سینما انیمیشن

فصلنامه سینما انیمیشن (10)(مرکز سینمای مستند و تجربی)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
348

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فصلنامه سینما انیمیشن

انتشارات آبان منتشر کرد:
در این شماره پرونده‌ای با عنوان «انیمیشن- مستند(?)» منتشر شده که در آن شاهد مطالبی چون «له یا علیه مستند انیمیشن؟/آنابل هونس رو»، «مطالعه‌ای در بستر نرم‌افزار رتوشاپ/پل وارد»، «زیبایی‌شناسی انیمیشن و جهان مستند تعاملی/پل وارد» و «نگارش فیلم‌نامه برای مستند-انیمیشن/پل ولز» هستیم.
همچنین در بخش «حرفه: انیماتور» مطالبی پیرامون «هنری سیلک» منتشر شده است. این مطالب عبارتند از: «هنری سیلک: عاشق استاپ موشن/ترجمه و تألیف: خاطره کردکریمی»، «گفت‌وگو با هنری سیلک/تاشا رابینسن»، «نگاهی به کابوس پیش از کریسمس/تیلور ام.هال ماسییلو» و گزیده فیلم شناسی و جوایز
همچنین در بخش دیگری از این فصلنامه گفتگویی با سمانه شجاعی درباره انیمیشن «اکتسابات انتسابی» و معین صمدی درباره انیمیشن «جمشید، مرثیه‌ای بر یک اسطوره» انجام شده است.
در بخش «نقد و معرفی» نیز تحریریه این فصلنامه نگاهی به انیمیشن «بیسکوئیت‌هایی به شکل حیوانات»، «صدای خاموش» و «کوکو» و مروری بر «تادئو جونز و راز میداس شاه» و انیمیشن کوتاه «لو» داشته‌اند.
تجربه‌گرایی بخش دیگری از سرفصل‌های این مجله است. در این بخش مطالبی تحت عنوان «روایت اوتوبایوگرافیک در انیمیشن‌های کوتاه/ یوان ایکرسلی»، «لارنس جردن: تولد یک رؤیا/ کریستین وراس» و «گفت‌وگو با مهدی شیری درباره فیلم «طبیعت بی‌جان»/ مریم کتان فروش» منتشر شده است.
پایان بخش این فصلنامه بخش‌های «کارگاه»، «فیلم‌نامه»، «گالری» و «درباره» است. «داستان تصویری/ ژان ان رایت»، فیلم‌نامه «اکتسابات انتسابی» و «جمشید، مرثیه‌ای بر یک اسطوره»، گالری از تصاویر «یال و کوپال» و «جمشید، مرثیه‌ای بر یک اسطوره»، گفت‌وگو با بابی بک مطالبی هستند که در این چهار بخش گنجانده شده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی