پدیدار شناسی دین
تخفیف

%15

پدیدار شناسی دین

(8)
نویسنده:

455,000ریال

386,750 ریال

دفعات مشاهده کتاب
945

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پدیدار شناسی دین

انتشارات مرکز منتشر کرد:
ممکن است زندگی نامه دین پژوه های مطرح،شیوه تکامل رشته دین پژوهی را به ما نشان بدهد. اما جیمز کاکس در این کتاب چیزی جالب تر و مهم تر به ما عرضه می کند.او به ما نشان می دهد که دین پژوهی به چه معنا بوده است،اکنون به چه معنا است و چه معنایی می تواند داشته باشد. کاکس در این کتاب چالش برانگیز و خوش خوان،دانشجویان دین پژوهی را به فکر وا می دارد و فرا می خواند تا دربازه ماهیت این رشته و نحوه مطالعه بهتر آن ذهنی شفاف تر داشته باشند.
در این روزگار که برنامه های خبری مملو از ماجراهایی درباره دین است،کطالعه ی پدیدار های دینی به نحوی صحیح،اهمیتی بیش از پیش می یابد. جیمز کاکس-متخصصی شناخته شده- دراین کتاب،به بررسی متفکران اصلی و مکاتب مهمی می پردازد که به تفکرات انتقادی امروزین درباره پدیدار شناسی دین شکل داده اند.او با استفاده از روشی تاریخی،ارتباط پیوسته این افراد و مکاتب با مباحث جاری در دین پژوهی را نشان می دهد.این کتاب راهنمایی جامع و روشنگر است،که نگارشی واضح و ساختاری سامانمند دارد،هم برای اساتید و هم برای دانشجویان از ارزشی چشمگیر برخوردار است.
تحلیلی به جا و مهم برای کسانی که در حوزه دین مطالعه و پژوهش می کنند .
این کتاب که از دقتی عالمانه برخوردار است،حاوی پیشنهادهایی مهم و تازه درباره شیوه های ممکن نگریستن به روشها،منظرهای پژوهشی و دغدغه های اجتماعی محافل دانشگاهی در این حوزه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی