آزمونهای استخدامی( شرکتها ادارات بانک ها 000

(19)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,560,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5481

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آزمونهای استخدامی

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و شرکت‌ها اثر جمشید واحدی


کتاب آزمون استخدامی مرجعی برای آشنایی داوطلبین با نمونه سؤال‌های آزمون‌های استخدامی شرکت‌ها، اداره‌ها، بانک‌ها و نهادهای دولتی ایران است. تمام داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

امروزه شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعۀ ما را به شدت تحت تأثیر قرار داده است و تمامی مؤسسه‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی به دنبال این هستند تا افرادی لایق را استخدام کنند. در همین راستا این شرکت‌ها و مؤسسه‌ها آزمون‌های مختلفی برگزار می‌کنند که قبول شدن در آن‌ها یکی از پیش‌شرط‌های مهم استخدام شدن و به دست آوردن شغل مورد نظر است. 

یکی از مناسب‌ترین روش‌های ارزیابی برگزاری‌ آزمون‌های چند گزینه‌ای است که به دلیل سرعت و کم‌هزینه بودن آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای همین هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان باید با اتکا به دانش خود در آزمون‌های چند گزینه‌ای این سازمان‌ها شرکت کنند. جمشید واحدی این کتاب را جهت آشنایی داوطلبان با سؤالات آزمون‌های استخدامی نوشته و در این کتاب مخاطبان با نمونه سوال‌های مختلفی که این نهادها و سازمان‌های طی سال‌های اخیر استفاده کرده‌اند، آشنا می‌شوند.

در کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و شرکت‌ها چه می‌خوانیم؟

جمشید واحدی، مدرس دانشگاه در ویراست جدید کتاب آزمون‌های استخدامی با جمع‌آوری و طبقه‌بندی آزمون‌های مختلف استخدامی بانک‌ها، وزاتخانه‌ها، اداره‌ها و نهاد‌های دولتی که در سال‌های اخیر برگزار شده کتاب آزمون‌های استخدامی را منتشر کرد. در ویراست جدید این کتاب تمامی‌ اشکال‌های نسخۀ اول کتاب برطرف شده است و نویسنده تمامی اشکالات کتاب را تصحیح کرده است. 

همچنین در ویراست جدید این کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها تحت عنوان بانکداری اضافه شده‌اند که تمامی داوطلبین مقاطع، کاردانی و کارشناسی می‌توانند از نمونه‌ سؤالات این بخش استفاده کنند. در این کتاب 200 نمونه سؤال چهار گزینه‌ای طبقه‌بندی شدۀ رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دانش کامپیوتر، احکام شرعی، مطالعات سیاسی و اجتماعی، بینش مسائل دینی و بانکداری، هوش و استعدادهای ویژه، آمار و ریاضی مقدماتی به همراه پاسخ‌های تشریحی سؤالات ریاضی و دانش کامپیوتر گنجانده شده است.

ضرایب دروس عمومی در این آزمون‌ها 3 و ضرایب دروس هوش و استعدادهای ویژه و ریاضیات ۴ می‌باشد. بعلاوه با مطالعۀ این کتاب و انجام آزمون‌های آن می‌توانید با مسائل سیاسی و اجتماعی روز و احکام شروعی ضروری آشنا شوید.

فهرست مطالب کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و شرکت‌ها

ادبیات فارسی
معارف اسلامی
عربی
زبان انگلیسی
هوش و استعداد تحصیلی
ریاضیات
احکام شرعی
مطالعات سیاسی و اجتماعی
پاسخنامه تست‌ها
پاسخنامه تشریحی ریاضیات
دانش کامپیوتر
پاسخنامه دانش کامپیوتر
بانکداری
• اطلاعات عمومی بانک
• منابع
• مصارف
• ضمانت‌نامه
• پاسخنامه بانکداری

خواندن کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و شرکت‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر می‌خواهید در هر یک از آزمون‌های مؤسسات، نهادهای دولتی یا بانک‌ها شرکت کنید، کتاب آزمون‌های استخدامی که نمونه سؤالات سال‌های گذشتۀ این نهادها است بسیار به شما کمک خواهد کرد.

تحلیل سی بوک از کتاب آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و شرکت‌ها

کتاب آزمون‌های استخدامی را نشر شباهنگ منتشر کرده است.

محتوای سؤالات آزمون‌های استخدامی به تفکیک برای گروه‌های مختلف شغلی مثل بانکداری، مدیریت، حسابداری، فنی، فرهنگی و پزشکی تنظیم شده است تا داوطلبان بتوانند به راحتی از آزمون‌های کتاب بهره ببرند.

کتاب‌های مشابه کتاب آزمون‌های استخدامی

مجموعۀ درسنامه و آزمون استخدامی آموزش و پرورش از پیمان عمرانی، مجموعۀ درس‌نامه‌ها و آزمون‌های استخدامی عمومی وزارت آموزش و پرورش به همراه پاسخ تشریحی است.

آزمون‌های استخدامی کارشناسی مدیریت نشر شباهنگ از جمشید واحدی که مناسب دانشجویان رشته‌های مدیریت دولتی، صنعتی و بازرگانی است. 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی