مدیریت خشم
تخفیف

%10

مدیریت خشم (کتاب کار نوجوان)

(2)

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
180

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیریت خشم

انتشارات سایه سخن منتشر کرد:
این کتاب کار به منظور کمک به نوجوانان برای فهم این مطلب که خشم طبیعی است و در صورت مدیریت صحیح می تواند مفید هم باشد؛ و این که خشم مهارنشده میتواند به خود فرد و دیگران آسیب برساند؛ طراحی شده است.
این کتاب کار به منظور کمک به نوجوانان برای فهم این مطلب که خشم طبیعی است و در صورت مدیریت صحیح می‌تواند مفید هم باشد؛ و این که خشم مهار نشده می‌تواند به خود فرد و دیگران آسیب برساند؛ طراحی شده است.

و در آخر به شناسایی محرک‌ها و سبک شخصی مدیریت خشم و یادگیری شیوه‌هایی برای مدیریت خشم کمک می‌کند
برش هایی از این کتاب:

برش1:

خوبی‌ها و بدی‌های خشم (صفحات 10 و 11)

مردم معمولا خشم را چیز بدی می‌دانند.

مسلما اگر نتوانیم خشممان را مهار کنیم به دردسر می‌افتیم.

اما خشم می‌تواند خوب هم باشد.yes

خشم افراد را بر می‌انگیزد تا تغییرات مهمی در زندگی‌شان ایجاد کنند.به آدم‌هایی فکر کنید که برای فراری دادن بردگان، خط آهن زیرزمینی ساختند. آن‌ها حتما قبل از شروع این کار تا حدی احساس خشم کرده بودند. به خود برده‌ها و احساس خشمشان فکر کنید که برای فرار جانشان را به خطر انداخته بودند.
خشم می‌تواند افراد را وادار سازد تا تغییرات سیاسی بزرگ در دنیا به وجود آورند.
به علاوه خشم می‌تواند افراد را به تغییرات فردی وادارد مانند تغییر روابط، تغییر شغل یا تغییر دادن خط مشی‌های مدرسه. ممکن است بچه‌های یک مدرسه با بهره‌گیری از خشمشان خط مشی جدیدی در آموزش ایجاد کنند که در آن رفتار محترمانه با دانش‌آموزان بیشتر شود.
خشم جنبه بدی نیز دارد.no

وقتی به خوبی مدیریت نشود موجب هر نوع آسیبی می‌شود. در مورد"زیکی" (شخصیتی که در این کتاب نقش محوری دارد)، روش مدیریت خشمش باعث شد معلم او را به دفتر مدیر مدرسه بفرستد. این باعث شد حتی نسبت به زمانی که هنوز کنترلش را از دست نداده بود، احساس بدتری پیدا کند.
خشمی که به درستی مدیریت نشود به جای بهبود روابط می‌تواند موجب اخراج از کار یا به زندان افتادن انسان شود و در بدترین حالت‌ها می‌تواند موجب مرگ یا از کار افتادن عضوی از بدن افراد شود.crying
آیا می‌توانید زمانی را به یاد بیاورید که خشمتان شعله‌ور شده و به شما و یا فردی که برایتان مهم بوده است آسیب رسانده است؟angry

آیا می‌توانید به موقعیتی فکر کنید که خشم به تعداد زیادی از افراد جامعه آسیب رسانده است؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی