راهنمای خواندن
تخفیف

%10

راهنمای خواندن (قرارداد اجتماعی روسو)

(10)

690,000ریال

621,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
460

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای خواندن

انتشارات ترجمان منتشر کرد:

کتاب قرارداد اجتماعی ژان ژاک روسو، بی‌شک یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آثاری است که تاکنون در فلسفه سیاسی نگاشته شده است. این کتاب، هرچند نسبتاً موجز و خوش‌خوان نوشته شده، کتابی نیست که به‌آسانی درک شود. ایده‌های غامض روسو، علی‌رغم مهارت‌های بلاغی او، به‌سهولت به مخاطبان منتقل نمی‌شوند. برخی از شارحان قرارداد اجتماعی معتقدند ایده‌های سیاسی مطرح‌شده در این کتاب بیش‌ازحد واجد عناصر ناسازگار است، آن‌قدر که نمی‌تواند قانع‌کننده باشد.
کتاب‌ راهنمای خواندن قرارداد اجتماعی روسو می‌کوشد با بررسی زندگی شخصی و سیر تطورات فکری روسو و همچنین توجه به دیگر آثار او، ازجمله امیل، گفتار در باب علوم و فنون و گفتار در باب منشأ نابرابری و اعترافات نشان دهد تا چه میزان ایده‌های سیاسی و روان‌شناسانه روسو از یکدیگر پیروی می‌کنند.
کریستوفر رِیت، نویسنده راهنمای خواندن قرارداد اجتماعی روسو، با استفاده از استدلال‌ها و نظریات مختلف روسو در فصول مختلف قرارداد اجتماعی و همچنین دیگر آثار روسو، کلیت واحد و منسجمی از ایده‌های او ارائه می‌کند و فراز و نشیب‌های قرارداد اجتماعی را بامعناتر می‌کند.
بیان ساده و آموزشی و همچنین ارائه خلاصه مطالب و پرسش‌های تمرینی در انتهای هر فصل از جمله مزیت‌های این کتاب است که بدون شک این ویژگی برای دانشجویان بسیار ارزشمند خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی