دریا و سکوت
تخفیف

%10

دریا و سکوت

(30)

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1788

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دریا و سکوت

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
نویسنده و روزنامه نگار ایرلندی، متولد دوبلین. بعد از تحصیل در دانشگاه دوبلین، مدت ها به کار حسابداری و بازرگانی مشغول بود و بعد شروع کرد به نوشتن رمان های پلیسی که با نام مستعار چاپ شان میکرد. اولین رمان این دوره ی کاری او، آقای اشراق ی (1986) نام داشت. بعد از این دوره، کانینگهام شروع کرد به نوشتن رمان هایی که ریشه در تاریخ معاصر ایرلند داشتند و معمولا به زندگی خانواده های کوچک در شهرهای کوچک می پرداختند؛ شهرهایی در دل طبیعت که نویسنده کودکی اش را در آن ها گذرانده است.
رمان دریا و سکوت سال 2013 جایزه ی اروپا را به خود اختصاص داد و ترجمه آن در چند کشور دیگر انتشار یافت، از جمله فرانسه که در آن برنده ی حایزه ادبی کیو شد و در لیست بهترین کتاب های مجله های ادبی قرار گرفت. از دیگر آثار پیتر کانینگهام میتوان به رمان های دلتای رودخانه، نتیجه ی قلب و عشق در یک نسخه اشاره کرد.
با بی رحمی، لباس ها، کفش ها، کراوات، لباس شکار و چکمه هایش را به دریای آتلانتیک پرت کردم. جیغ میزدم. جوراب، دستمال گردن، زیرپوش و لباس زیر همه را به درسا پرت کردم، هر رد و نشانه ای از او را به دریا پرت کردم. میخواستم خودم ا هم به دریا پرت کنم، فقط به دلیل این که گفت پسرمان به من نیاز دارد، این کار را نکردم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی