30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عمومی
آشنایی با هنر تفکر راهبردی
آشنایی با هنر تفکر راهبردی
تخفیف

%10

آشنایی با هنر تفکر راهبردی

(19)

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2233

علاقه مندان به این کتاب
44

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آشنایی با هنر تفکر راهبردی

انتشارات اختران منتشر کرد:
فرق است بین انجام دادن کاری و خوب انجام دادن آن. برخی مهارت ها را میتوان به تجربه و با تمرین های شخصی کسب کرد- مانند یادگیری دوچرخه سواری یا رانندگی. اما بعضی مهارت ها هم مستلزم آموزش نظام مند و تمرین جامع است. یادگیری تفکر انتقادی از این دست است. نه تنها کنه شخصیت ما را دگرگون می کند، بلکه رسما بر تمام اعمال مان اثر می گذارد. اگر دچار عادت های بد فکری باشیم. در هر زمینه ای که مستلزم تفکر باشد ضعیف عمل می کنیم و این عملا یعنی در تمام زمینه ها. چون هیچ عمل انسانی نیست که تفکر در آن مطرح نباشد.
درک عمیق تفکر انسان مستلزم این است که یاد بگیریم در حوزه های گوناگون انواع تفکر را مشاهده، نظارت، تحلیل، ارزیابی، و بازسازی کنیم و این کار تنها در صورتی شدنی است که آن را در همه حال و تا آخر عمر جدی بگیریم. مستلزم شکل گیری عادت های مهم فکری است. بر نحوه ی تفکر، احساس و عمل ما اثر می گذارد. تعهد و پشتکار و صداقت می خواهد.
این کتاب راهنما تنها در حکم نقطه ی آغازی است برای برنامه ریزی و تمرین خود اندیشی. ما امیدوار نیستیم موجب نوعی دگرگونی معجزه آسا در شما بشویم، فقط می خواهیم شالوده ای برای رشد فکری و احساسی شما در آینده بنا کنیم. ما تنها توضیحاتی مقدماتی در مورد مقوله های عمیق و پیچیده به دست داده ایم. اما به هر حال باید از جایی شروع کرد. رشد فکری صورت نمی پذیرد مگر آن را جدی بگیریم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی