وقتی که رفتی
تخفیف

%10

وقتی که رفتی (مصدق)

(0)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
246

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب وقتی که رفتی

انتشارات مصدق منتشر کرد:
کارول مایسون نویسنده ای کانادایی است که در شمال شرقی انگلستان متولد شده است، در نوزده سالگی به لندن و سه سال بعد به کانادا مهاجرت کرده و در آنجا حرفه نویسندگی را پیشه کرده است. موضوع اصلی اغلب رمان های او زنان هستند که از جمله آثار وی میتوان کتاب های «یک عاشق برایم بفرست» و «رازهای زنان متاهل» را نام برد که از پر فروش ترین کتاب های کانادا بوده اند. آثار خانم مایسون به بیش از ده زبان زنده دنیا ترجمه شده اند.
کتاب «وقتی که رفتی» جدید ترین اثر این نویسنده برجسته میباشد که در آن با مهارت تمام داستانی فوق العاده را به تصویر میکشد: «وقتی جاستین، همسر آلیس بی خبر و ناگهانی او را در ماه عسلشان ترک میکند و به غیر از یادداشتی مروز چیزی از خود به جا نمیگذارد، آلیس که زندگی اش را از هم پاشیده میبیند، تنها و حیران می ماند.»
زمانی که «آلیس» با «اولین: آشنا میشود. او ظاهرا یک بازدید کننده معمولی از گالری محل کارش است. اما آلیس آرام آرام پی میبرد که داستان زندگی «اولین» جالب و غم انگیز است و شباهت های عجیبی بین زندگی آن دو وجود دارد.
این رمان داستان دو زن از دو نسل متفاوت را روایت میکند که زندگی ای سرشار از عشق و حسرت را پشت سر گذاشته اند. داستان زندگی آن ها پس از ملاقات تصادفی شان، با فراز و نشیب هایی غافلگیر کننده از پس پرده بیرون می آید. داستان شروعی آهسته دارد، اما به مرور اتفاقات، شتاب بیشتری میگیرند و خواننده را با اتفاقات مهیج و غیر منتظره غافلگیر میسازد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی