30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
صبح های جادویی مولتی میلیونرها
صبح های جادویی مولتی میلیونرها
تخفیف

%10

صبح های جادویی مولتی میلیونرها

(11)
نویسنده:

3,399,000ریال

3,059,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1163

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
این کتاب حول سه محور نوشته شده است»
ابتدا، به شما روش های اساسی و ضروری را خواهیم آموخت که تمام مولتی میلیونرهای خود ساخته با کمک آن به ثروت رسیده اند. برای این که ثروتمند شوید لازم است بدانید ثروتمندان چه قدم هایی را برمیدارند و زمانی که آن ها را آموختید، جا پای آن ها بگذارید. به همین آسانی! (البته گرچه آسان است اما انجامش راحت نیست!)
دوم، اینکه دریابید باید این قدم ها را هر روز در اولین ساعات روز بردارید ، بله، میدانم شما میتوانید این قدم ها را در ساعات بعد هم بردارید؛ اما تردید دارم که این قدم ها به همان جایی برسند که باید برسند. با خواندن این کتاب در خواهید یافت که صبح ها کیفیتی به این قدم ها خواهند بخشید که ساعات دیگر روز فاقد آن هستند.
این ساعات اهمیت زیادی دارند، بسیار بیش از آنکه حتی تصورش را بکنید؛ اما باید به یاد بسپارید که ساعات ابتدایی صبح به خودی خود نیرویی ندارند شما با صبح زود بیدار شدن ثروتمند نمیشوید، اما با این حال میتوان بدون اغراق گفت که بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز میتواند تفاوت بین افراد ثروتمند و فقیر باشد.
در آخر هم خواهیم آموخت چگونه میتوانید با برداشتن قدم های عملی و تمرین های مفید به آن دسته از افراد بدل شوید که آن ها را با نام «موفق های سحرخیز» میشناسند، من هر قدر هم از فواید ساعت ابتدایی روز برای شما بگویم و هراندازه که به اهمین این ساعات پی ببرید، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت مگر اینکه بتوانید هر روز صبح زود از خواب بیدار شوید و از فواید آن استفاده کنید. خبر خوب اینکه صبح زود از خواب برخاستن یک مهارت است و میتوان آن را آموخت، بله، شما میتوانید فردی سحرخیز باشید، میتوانید صبح زود سرحال و پر انرژی از خواب برخیزید و من میتوانم این راه را به شما بیاموزم.
آموختن این سه نکته دنیای شما را تغییر خواهد داد و شما هم ثروت را به چنگ خواهید آورد و هم میتوانید کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرید. زمانی که بتوانید ساعات ابتدایی روز خود را در اختیار بگیرید و بر آن مدیریت کنید، میتوانید افسار زندگی خود را در چنگ داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی