شربت آرزو
تخفیف

%10

شربت آرزو

(2)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
419

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شربت آرزو

انتشارات پیدایش منتشر کرد:
کتابی جالب برای نوجوانان از یک نویسنده برجسته آلمانی

همه ما خاطرات فراوانی از ساعت‌های پایانی و آخرین لحظه‌های باقی‌مانده تا تحویل سال داریم؛ خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار. یک عالمه کار عقب افتاده که تلاش می‌کنیم تا قبل از سال‌تحویل انجام دهیم. اما فکر کنید که یک جادوگر ساعات پایانی سال را چگونه می‌گذراند؟ و چه کارهایی برای انجام دادن دارد؟ آیا اصلا جادوگران اهمیتی به ساعت‌های پایانی سال می‌دهند؟ پاسخ این پرسش‌ها را می‌توانید در کتاب «شربت آرزو» اثر میشائیل انده که به تازگی با ترجمه آیدا علوی از سوی نشر پیدایش برای نوجوانان منتشر شده است، پیدا کنید.
میشائیل انده، از نویسندگان برجسته آلمانی است که نه تنها آثاری تاثیرگذار در زمینه ادبیات کودک و نوجوان خلق کرده، بلکه برای بزرگسالان نیز متون ادبی و فلسفی و نمایشنامه‌هایی به یادماندنی نگاشته است. آثار ادبی این نویسنده بزرگ برای او جوایز بسیار ارزنده‌ای را به ارمغان آورده‌اند و براساس کتاب‌هایش فیلم های سینمایی و تلویزیونی و نمایش‌های رادیویی ساخته‌اند و آثارش به 40 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه از آن‌ها در جهان به فروش رسیده است. کتاب «شربت آرزو» سال 1990 میلادی برنده یکی از جوایز سالانه ادبیات کودک و نوجوان سوئیس شده است و بااینکه سال‌ها از انتشار آن در کشور آلمان می‌گذرد، کماکان از نظر موضوعی تازگی دارد و از آثار مورد علاقه کودکان و نوجوانان است.
انده در این کتاب ساعات پایانی سال برای یک جادوگر را به تصویر می‌کشد. دقیقا 7 ساعت. داستان از ساعت 5 شروع می‌شود و دقیقه به دقیقه با اتفاقاتی که در هر لحظه برای جادوگر والامقام عضو هیات مخفی جادوگران، رخ می‌دهد، ادامه می‌یابد، ساعت پنج، ساعت پنج و هشت دقیقه، ساعت پنج و یازده دقیقه، ساعت پنج و بیست‌وسه دقیقه، ساعت پنج و سی دقیقه، ...، ساعت یازده و پنجاه و پنج دقیقه و در نهایت ساعت دوازده.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی