30بوک
کتاب عمومی
علمی
ریاضیات
دایره المعارف ریاضیات
دایره المعارف ریاضیات
تخفیف

%10

دایره المعارف ریاضیات (3)

(12)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3101

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دایره المعارف ریاضیات

انتشارات مهاجر منتشر کرد:
دایره المعارف ریاضیات در ابتدا به زبان آلمانی و توسط چهل و یک استاد و متخصص و سرپرستی پنج ویراستار و دو استاد راهنما تنظیم و بعدا تحت سرپرستی پروفسور هوش و شش استاد ریاضی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.
کوشش نویسندگان و مولفان کتاب بر آن بوده است که مطالب اساسی ریاضیات را با بیانی هر چه مختصرتر اما گویا و دقیق بیاورند و خواننده را به اجمال با این عمل شریف آشنایی دهند.
کتاب دایره المعارف ریاضیات در زبان اصلی یعنی آلمانی ، یکی از کتاب های پرفروش بوده و طبق نوشته متن انگلیسی آن تنها در این زبان و تا لحظه چاپ ترجمه انگلیسی آن بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته و به چهار زبان دیگر ترجمه شده است.
کتاب به تمام زمینه های تخصصی ریاضیات پرداخته و جمیع تعارف فرمول ها و قضایای مربوطه را به دست داده است و در توصیف روابط بین شاخه های گوناگون ریاضیات کوشیده است .
مطالب کتاب شامل چهل و شش بخش است که به سه قسمت مجزای زیر تقسیم شده اند:
1- ریاضیاتی که به طور سنتی مقدماتی نامیده می شود.
2- موصوعات مهم ریاضیات عالی.
3- موضوعات مهم و منتخب ریاضیات معاصر.
هر یک از این بخش ها به گونه ای منظم و با استفاده از عنوانهای دقیق و زود یاب به بخش های فرعی تقسیم و در ضمن آنها صدها مثال با کاربردهای موکد در علوم و تکتولوژی آورده شده است. کتاب بیش از 1000 نمودار ، شکل ، تصویر و ترسیم دارد و در آن تصاویری از بعضی از مهمترین ریاضیدانهای اعصار و قرون گنجانده شده است.
دایره المعارف ریاضیات کتابی است مورد نیاز دانش آموزان ، دانش جویان، دبیران ، اساتید ،نویسندگان و مترجمان علوم ریاضی ، فیزیک ، شیمی . . . مطالب کتاب چنان تنظیم شده اند که هیچ یک از کسانی که به نحوی از آنجا با ریاضیات سر و کار دارند از آن بی نیاز نیست .
فرئشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی